Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 423038)

Ocjenski rad | diplomski rad

Golub, Ana-Marija Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika / Kolar Billege, Martina ; Vukojević, Zrinka (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Golub, Ana-Marija

Kolar Billege, Martina ; Vukojević, Zrinka

hrvatski

Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika

Ovaj rad se bavi raspravom, kao govornom vježbom u nastavi jezičnoga izražavanja.Cilj govornih vježbi je poticanje razvoja komunikacijskih vještina kao osnovne zadaće nastave Hrvatskoga jezika. Aktivnosti koje potiču uvježbavanje komunikacijske vještine potrebno je što više provoditi s učenicima. U skladu s time, cilj ovoga rada je upozoriti na važnost razvoja učeničkih komunikacijskih sposobnosti i istaknuti važnost rasprave kao govorne vježbe u ostvarivanju te zadaće.U radu je rasprava prikazana kao dio nastave jezičnoga izražavanja, kao govorna vježba te kao instrument za poticanje razvoja komunikacijske kompetencije. Nadalje, cilj je prikazati stupanj zastupljenosti rasprave u udžbeničkim kompletima kao nastavne jedinice i metodičkog instrumentarija. Provedeno istraživanje prikazat će raspravu unutar Nacionalnog okvirnog kurikuluma Republike Hrvatske te unutar kurikula Engleske i Australije. Istraživanje daje podatke i o zastupljenosti rasprave kao nastavne jedinice i metodičkog instrumentarija u dvanaest udžbenika i radnih bilježnica unutar područja jezika i jezičnog izražavanja. U istraživanje su uključena po dva udžbenička kompleta triju najzastupljenijih izdavača u Hrvatskoj za treći i četvrti razred osnovnih škola. U praktičnome dijelu diplomskog rada prikazan je mikrostrukturirani model nastavne jedinice učenja rasprave. Prikazani su i modeli nastavne jedinice rasprava u nastavi jezičnog izražavanje te implementiranja rasprave kao metodičkog instrumentarija u nastavi književnosti i medijske kulture.

rasprava, jezično izražavanje, nastava hrvatskog jezika, komunikacijska vještina

nije evidentirano

engleski

Discussion as a Communication Skill in Croatian Language Teaching

nije evidentirano

discussion, spoken language, communication skills, Croatian Language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

11.10.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti