Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira (CROSBI ID 255451)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Špoljarić, Marijana ; Radišić, Bojan ; Čuletić Čondrić, Maja Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, Vol 1 (2018), 1; 75-88

Podaci o odgovornosti

Špoljarić, Marijana ; Radišić, Bojan ; Čuletić Čondrić, Maja

hrvatski

Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira

Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavnog procesa budu pasivni slušatelji, a u isto vrijeme osposobljava ih se za različite pristupe rješavanja problema i razvijanje kritičkog mišljenja. ERR okvir za poučavanje osmišljen je kako bi se poticalo kritičko mišljenje i dubinska obrada informacija u okviru projekta „Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje“. Tijekom akademske godine 2015./2016. na dvije visokoobrazovne institucije u Hrvatskoj vježbe iz financijske matematike održavane su na način da se primjenjuju tehnike iz ERR okvira. Autori u ovom radu prikazuju utječe li promjena metoda rada na uspjeh studenata na završnom ispitu iz kolegija, uspjeh uspoređuju s uspjehom prethodne akademske godine i iznose neke od stavova studenata o nastavnom procesu.

matematika, ERR okvir, aktivno učenje, kritičko mišljenje

nije evidentirano

engleski

Analysis of students' success and their attitudes after applying the ERR framework

nije evidentirano

mathematics, ERR framework, active learning, critical thinking

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Vol 1 (1)

2018.

75-88

objavljeno

2623-6125

2623-5803

Povezanost rada

Matematika, Pedagogija