Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učenje uz glazbu - stavovi i interesi učenika osnovnih škola sedmih i osmih razreda (CROSBI ID 423002)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Jadan, Elizabeta Učenje uz glazbu - stavovi i interesi učenika osnovnih škola sedmih i osmih razreda / Drandić, Dijana (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2018

Podaci o odgovornosti

Jadan, Elizabeta

Drandić, Dijana

hrvatski

Učenje uz glazbu - stavovi i interesi učenika osnovnih škola sedmih i osmih razreda

Polazeći od činjenice da glazba uz koju se uči ulazi u pamćenje zajedno s gradivom kojeg učimo, ovaj rad imao je za cilj istražiti uče li učenici osnovnih škola, sedmih i osmih razreda, slušajući glazbu. U istraživanju se krenulo od pretpostavke da učenici općenito slušaju glazbu dok uče, da glazba utječe pozitivnije na učenike sedmih razreda, da učenici više slušaju klasičnu glazbu te da klasična glazba pozitivnije djeluje na koncentraciju učenika koji je slušaju i u slobodno vrijeme. Na uzorku od N=96 učenika osnovnih škola, sedmih i osmih razreda iz Pule i Bedekovčine, primijenjen je upitnik Učenje uz glazbu, adaptiran i posebno prilagođen za potrebe ovog istraživanja. Rezultati su pokazali da učenici slušaju glazbu uz učenje i da glazba ima pozitivan utjecaj na njihovu koncentraciju, pamćenje, učenje i kreativnost, bez obzira na njihov spol, razred koji pohađaju ili njihovo sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima. Učenici koji u slobodno vrijeme slušaju klasičnu glazbu preferiraju slušati takvu glazbu kada uče u odnosu na učenike koji u slobodno vrijeme slušaju neku drugu vrstu glazbe. Učenicima iz Pule bliža je klasična glazba dok učenici iz Bedekovčine više slušanju pop i rock glazbu te zajedno predlažu, s obzirom da rijetki nastavnici koriste glazbu u neglazbenim predmetima, da nastavnici češće koriste glazbu u nastavi. Sada ostaje na nama da učenicima omogućimo da kroz razne igre i zadatke zavole klasičnu glazbu te da ju prihvate kao i ostalu glazbu. Na posljetku, svatko od nas može pokušati učiti uz glazbu te sebe testirati odgovara li nam učenje uz glazbu ili ne, koja vrsta glazbe utječe pozitivno na nas tijekom učenja ili u slobodno vrijeme te ono bitno, budi li u nama kreativnost i maštu.

klasična glazba, kreativnost, nastava, pamćenje, učenje uz glazbu

nije evidentirano

engleski

Learning with music - attitudes and interestes of pupils in seventh and eight grades of elementary schools

nije evidentirano

classical music, creativity, teaching, memory, learning with music

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

20.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Pedagogija