Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 961147

Prodajna politika hotelskih poduzeća


Dragičević, Marija
Prodajna politika hotelskih poduzeća, Split: Redak, 2014 (monografija)


Naslov
Prodajna politika hotelskih poduzeća
(Sales Strategies for Hotels)

Autori
Dragičević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2014

Stranica
130

ISBN
978-953-336-160-4

Ključne riječi
prodaja, hoteli, specifičnosti, strategije
(Sale, hotels, speacific features, strategies)

Sažetak
Knjiga „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ bavi se problemom optimalnog izbora ciljeva poslovne politike hotelskih poduzeća, s posebnim fokusom na prodaju hotelskog proizvoda. Posebna karakteristika i specifičnost knjige „Prodajna politika hotelskih poduzeća“ je primjena kvantitativnih metoda u procesu racionalnog donošenja poslovnih odluka.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Dragičević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Dragičević, Marija
Prodajna politika hotelskih poduzeća, Split: Redak, 2014 (monografija)
Dragičević, M. (2014) Prodajna politika hotelskih poduzeća. Split, Redak.
@book{book, author = {Dragi\v{c}evi\'{c}, M.}, year = {2014}, pages = {130}, keywords = {Sale, hotels, speacific features, strategies}, isbn = {978-953-336-160-4}, title = {Sales Strategies for Hotels}, keyword = {Sale, hotels, speacific features, strategies}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }