Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Događaji u funkciji boljeg plasmana turističke destinacije, primjer Dubrovnika (CROSBI ID 255424)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Vrtiprah, Vesna ; Sentić, Sanja Događaji u funkciji boljeg plasmana turističke destinacije, primjer Dubrovnika // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 267-284

Podaci o odgovornosti

Vrtiprah, Vesna ; Sentić, Sanja

hrvatski

Događaji u funkciji boljeg plasmana turističke destinacije, primjer Dubrovnika

Danas postoji čitav spektar događaja koji se klasificiraju kao turizam događaja. Turizam događaja je opće prihvaćen pojam koji uključuje sve planirane događaje u integriranom pristupu razvoja i marketinga destinacije. Kulturni događaji, sportska natjecanja, glazbeni i/ili filmski festivali, tradicionalne svečanosti i ostale manifestacije mogu generirati novu potražnju što povećava konkurentnost i jača imidž destinacije. Upravo zato brojne turističke destinacije nastoje pokrenuti nove festivale i druge događaje koji bi privukli turiste i produljili turističku sezonu. Dubrovnik je jedna od najpoznatijih i najatraktivnijih turističkih destinacija na Sredozemlju. Premda događaji predstavljaju značajnu komponentu turističke ponude grada Dubrovnika, njihovoj organizaciji i promociji nije se posvećivala dovoljna pažnja. U radu se istražuje bi li se tradicionalni i novi atraktivni i zanimljivi festivali, kulturne i slične manifestacije mogli koristiti kao važne turističke atrakcije i kreatori imidža destinacije. Provedeno je istraživanje stavova stručnjaka u turizmu metodom online ispitivanja. Rezultati istraživanja potvrdili su da organizirani događaji u Dubrovniku još uvijek nisu glavni motiv dolaska, ali predstavljaju dodanu vrijednost turističkoj ponudu i Dubrovnik sa svojim povijesnim, kulturnim i prirodnim resursima ima ogroman potencijal za razvoj događaja koji mogu generirati potražnju. Nalazi ističu utjecaj događaja na imidž Dubrovnika kao turističke destinacije, pokazuju potrebu kreiranja marketinga događaja kao turističkih atrakcija, razvoja javno – privatnog partnerstva i co- brandinga događaja s drugim atrakcijama u razdoblju izvan sezone.

turizam događaja ; Dubrovnik ; imidž ; marketing događaja

nije evidentirano

engleski

Event in the Function of Better Positioning of Tourist Destinations, the Case Study of Dubrovnik

nije evidentirano

event tourism ; Dubrovnik ; image ; event marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2018.

267-284

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost