Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama (CROSBI ID 667100)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Kadlec, Željka
hrvatski
Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama
Sukladno razvoju informacijsko-komunikacijskih tehnologija XXI. stoljeća daju se nove mogućnosti upravljanju marketingom usmene predaje. Dosadašnjom orijentiranošću k tradicionalnom marketingu stvaralo se sve veće nepovjerenje potrošača prema klasičnim metodama i tehnikama marketinških aktivnosti. Tvrtke bi se mogle orijentirati k novim načinima prilaženja potrošačima (uvažavajući etičke kodekse i pravilnu primjenu) definirajući povoljnu marketing strategiju. Orijentacijom marketinga usmenom predajom kroz stvaranje vođa mišljenja, tvrtke mogu upravljati marketingom realizirajući svoje ciljeve. Koje su mogućnosti i na koji način upravljati mišljenjima potrošača o određenom proizvodu ili usluzi obraditi će se kroz fenomen buzz marketinga sukladno marketinškim strategijama. „Buzz marketing menadžeri“ zauzimat će posebno mjesto kod realizacije odabrane marketinške strategije tvrtke.
marketing ; marketing usmene predaje ; marketing strategije ; management marketing ; buzz marketing
nije evidentirano
engleski
Possibilities of Management through Buzz Marketing Strategies
nije evidentirano
marketing ; word-of-mouth marketing ; strategy marketing ; management marketing ; buzz marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-59.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije- Svezak II.-stručni radovi
Jurić, Đurđica
Rovinj: Hrvatski računovođa- neovisna udruga računovođa, poreznih savjetnika i financijskih djelatnika
978-953-7828-07-3
Podaci o skupu
Računovodstvo i menadžment-RiM 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija
predavanje
05.06.2014-07.06.2014
Rovinj, Hrvatska