Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama (CROSBI ID 667100)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kadlec, Željka Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama // Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije- Svezak II.-stručni radovi / Jurić, Đurđica (ur.). Rovinj: Hrvatski računovođa- neovisna udruga računovođa, poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2014. str. 47-59

Podaci o odgovornosti

Kadlec, Željka

hrvatski

Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama

Sukladno razvoju informacijsko-komunikacijskih tehnologija XXI. stoljeća daju se nove mogućnosti upravljanju marketingom usmene predaje. Dosadašnjom orijentiranošću k tradicionalnom marketingu stvaralo se sve veće nepovjerenje potrošača prema klasičnim metodama i tehnikama marketinških aktivnosti. Tvrtke bi se mogle orijentirati k novim načinima prilaženja potrošačima (uvažavajući etičke kodekse i pravilnu primjenu) definirajući povoljnu marketing strategiju. Orijentacijom marketinga usmenom predajom kroz stvaranje vođa mišljenja, tvrtke mogu upravljati marketingom realizirajući svoje ciljeve. Koje su mogućnosti i na koji način upravljati mišljenjima potrošača o određenom proizvodu ili usluzi obraditi će se kroz fenomen buzz marketinga sukladno marketinškim strategijama. „Buzz marketing menadžeri“ zauzimat će posebno mjesto kod realizacije odabrane marketinške strategije tvrtke.

marketing ; marketing usmene predaje ; marketing strategije ; management marketing ; buzz marketing

nije evidentirano

engleski

Possibilities of Management through Buzz Marketing Strategies

nije evidentirano

marketing ; word-of-mouth marketing ; strategy marketing ; management marketing ; buzz marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

47-59.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije- Svezak II.-stručni radovi

Jurić, Đurđica

Rovinj: Hrvatski računovođa- neovisna udruga računovođa, poreznih savjetnika i financijskih djelatnika

978-953-7828-07-3

Podaci o skupu

Računovodstvo i menadžment-RiM 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija

predavanje

05.06.2014-07.06.2014

Rovinj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija