Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja osnovnih škola i roditelja: uloga individualnih karakteristika nastavnika (CROSBI ID 422908)

Ocjenski rad | diplomski rad

Wagnes, Sabrina Suradnja osnovnih škola i roditelja: uloga individualnih karakteristika nastavnika / Andreja Brajša-Žganec (mentor); Zagreb, Hrvatska, Hrvatski studiji, . 2018

Podaci o odgovornosti

Wagnes, Sabrina

Andreja Brajša-Žganec

hrvatski

Suradnja osnovnih škola i roditelja: uloga individualnih karakteristika nastavnika

Ovo istraživanje provedeno je s ciljem upoznavanja suradnje škole i roditelja. Za procjenu suradnje korištena je poznata i provjeravana tipologija Joyce L. Epstein (1989) koja kategorizira aktivnosti uključenosti obitelji, škole i zajednice u šest tipova. S time u skladu, 158 nastavnika zagrebačkih osnovnih škola, ispunjavalo je Upitnik za nastavnike i roditelje u osnovnoškolskom obrazovanju (Epstein i Salinas, 1993) koji je mjerio Nastavničke stavove o uključenosti obitelji i zajednice, Nastavničke procjene važnosti komunikacije s obitelji, Nastavničke procjene važnosti uključenosti u aktivnosti učenja kod kuće i Nastavničke procjene roditeljskih odgovornosti. Nastavnici su ispunjavali i IPIP-15 (Milas, 2007), Skalu zadovoljstva životom (Diener, Emmons, Larsen i Griffin, 1985) te Upitnik emocionalnih vještina i kompetentnosti (UEK – 15 ; Takšić, 2001). Analiza je pokazala pozitivnu povezanost između nastavničkih stavova i procjena suradnje. Također, Nastavničke procjene važnosti komunikacije s obitelji i Nastavničke procjene važnosti uključenosti u aktivnosti učenja kod kuće moguće je predvidjeti na temelju individualnih karakteristika i godina radnog iskustva kao nastavnika. Nadalje, nastavnici razredne nastave procjenjuju važnijima komunikaciju s obitelji i uključenost u aktivnosti učenja kod kuće od predmetnih nastavnika. Ovo istraživanje, unatoč nekim ograničenjima, nudi vrijedne smjernice za daljnja istraživanja i praktičan rad.

suradnja škole i roditelja, nastavnici osnovnih škola, osobine ličnosti, zadovoljstvo životom, emocionalna kompetencija

nije evidentirano

engleski

Collaboration of primary schools and parents: the role of teacher’s individual characteristics

nije evidentirano

school and parent co-operation, elementary school teachers, personality traits, life satisfaction, emotional competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

09.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano