Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu (CROSBI ID 422870)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ilić, Iva
First Komen, Ivana
hrvatski
Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu
Rezultati ovog rada ukazuju da boja ima veliki utjecaj na potrošače ukoliko kupuju proizvod niske uključenosti potrošača, pogotovo ako je boja ambalaže u crvenoj ili narančastoj boji. Iako svaka koja pobuđuje drugačiju emociju ili reakciju, rezultati dokazuju kako će potrošač prije posegnuti za proizvodom ukoliko ambalaža sadrži jednu od ove dvije boje.
Boja ; Preferirana boja ; Niska uključenost potrošača ; Visoka uključenost potrošača ; Spol
nije evidentirano
engleski
The impact of color packaging to the selection of product with high and low involvement of consumers when buying at the supermarket
nije evidentirano
Color ; Preferred color ; Low consumer involvement ; High consumer involvement ; Sex
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
11.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka