Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda (CROSBI ID 422867)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pavlović, Elizabeta Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Pavlović, Elizabeta

First Komen, Ivana

hrvatski

Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda

Cilj rada je ispitati utječu li oglasi u kojima modeli imaju pravilne fizičke proporcije lica i tijela negativno na tjelesno samopoštovanje osobe koja je pod utjecajem oglasa, te na koji način tjelesno samopoštovanje osobe utječe na vjerojatnost kupnje promoviranog proizvoda. Također nastoji ispitati utječe li dobna skupina i sustav vrijednosti na odnos promatranja oglasa i tjelesnog samopoštovanja.

Oglas ; Body image ; Tjelesno samopoštovanje

nije evidentirano

engleski

The impact of ads on physical self-esteem and the intent of buying an advertised product

nije evidentirano

Advertisment ; Body image ; Physical self-esteem

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija