Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda (CROSBI ID 422867)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pavlović, Elizabeta
First Komen, Ivana
hrvatski
Utjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda
Cilj rada je ispitati utječu li oglasi u kojima modeli imaju pravilne fizičke proporcije lica i tijela negativno na tjelesno samopoštovanje osobe koja je pod utjecajem oglasa, te na koji način tjelesno samopoštovanje osobe utječe na vjerojatnost kupnje promoviranog proizvoda. Također nastoji ispitati utječe li dobna skupina i sustav vrijednosti na odnos promatranja oglasa i tjelesnog samopoštovanja.
Oglas ; Body image ; Tjelesno samopoštovanje
nije evidentirano
engleski
The impact of ads on physical self-esteem and the intent of buying an advertised product
nije evidentirano
Advertisment ; Body image ; Physical self-esteem
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka