izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju (CROSBI ID 422861)
Ocjenski rad | diplomski rad
Košara, David
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju / First Komen, Ivana (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018
Podaci o odgovornosti
Košara, David
First Komen, Ivana
hrvatski
Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju
Privatne marke sve su prisutnije na tržištu, te bilježe konstantan rast. Svrha rada je ispitati utjecaj identiteta na percipirani odnos cijene i kvalitete privatne marke, preferenciju marke te kakva je uloga raspoloživog dohotka.
Privatne marke ; Identitet
nije evidentirano
engleski
The impact of the private label identity on perceived price and quality relation and preference
nije evidentirano
private label ; identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove