Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj obrazovne institucije na poticanje i razvoj poduzetništva (CROSBI ID 255294)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija

Ribić, Damir ; Blažević, Zrinka Utjecaj obrazovne institucije na poticanje i razvoj poduzetništva // Zbornik sažetaka (Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo), 6 (2016), 2; 133-145

Podaci o odgovornosti

Ribić, Damir ; Blažević, Zrinka

hrvatski

Utjecaj obrazovne institucije na poticanje i razvoj poduzetništva

Temeljni je zadatak obrazovne institucije, koja je svoje studijske programe usmjerila na obrazovanje budućih poduzetnika, osposobljavanje studenata za upravljanje organizacijama i/ili pojedinim dijelovima organizacije. Jedna od pretpostavki je sustavno usvajanje i razvijanje poduzetničke kompetencije što omogućuje svakom pojedincu lakše prepoznavanje vlastitih potencijala, čime se potiče određeni dio studenata na aktivno promišljanje o samostalnom pokretanju vlastitog poduzetničkog poduhvata. Razvoj ljudskih potencijala nužan je za poticanje poduzetničkog duha koji bi se uklapao u poželjna društveno- ekonomska kretanja nacionalnog gospodarstva. Navedena problematika nametnula je cilj istraživanja koji je usmjeren na analizu utjecaja obrazovne institucije na promišljanje i želju studenata za pokretanje vlastitog poduzetničkog pothvata. Određeni dio studenata svakako je i prije upisa na studij razmišljao o tome, međutim, u određenom dijelu studentske populacije obrazovna institucija bila je ključni motivator koji ih je potaknuo na promišljanje o tome da jednog dana postanu poduzetnici. Stoga je predmetno istraživanje usmjereno na jačinu i smjer utjecaja nastavnog kadra na razmišljanje i generiranje poduzetničkih ideja kod studenata koje potencijalno mogu prerasti u poduzetnički pothvat te raste li ta želja u studentima sa svakom višom godinom završetka studija. Drugi cilj istraživanja usmjeren je na jačinu i smjer intenziteta utjecaja obrazovne institucije na poticanje o promišljanju nastavka vođenja i daljnjeg razvoja poduzetničkog pothvata kod studenata čiji se roditelji već bave nekom vrstom poduzetničke aktivnosti. U svrhu ostvarivanja cilja rada provest će se istraživanje anketom među populacijom studenata Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, na uzorku od 300 studenata dodiplomske i diplomske razine.

obrazovanje ; poduzetništvo ; poduzetničke kompetencije ; poduzetnička aktivnost ; utjecaj obiteljskog okruženja

nije evidentirano

engleski

The impact of educational institutions on the promotion and development of entrepreneurship

nije evidentirano

education ; entrepreneurship ; entrepreneurial competences ; Enterprise activity ; the influence of the family environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2)

2016.

133-145

objavljeno

1849-8310

Povezanost rada

Ekonomija