PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O. (CROSBI ID 666929)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Cegur Radović, Tihana ; Hadžić, Marijana
hrvatski
PRIMJENA KONCEPTA ODRŽIVOG RAZVOJA U KOMPANIJI HEINEKEN HRVATSKA D.O.O.
Duga tradicija proizvodnje piva u Karlovačkoj županiji seže od 1854. godine. Karlovačku pivovaru 1992. godine kupuje Lukšić grupa iz Čilea, 2003. godine vlasnik pivovare postaje Heineken. Karlovačka pivovara od 2013. godine preuzima naziv Heineken Hrvatska d.o.o. Održivost je jedan od Heinekenovih poslovnih prioriteta. Strategija „Stvaramo bolji svijet“ njihov je glavni fokus. Ključna područja koncepta održivog razvoja u Heinekenu su zaštita izvora vode, smanjenje emisija CO2, održiva nabava, promicanje odgovorne konzumacije alkohola, suradnja s lokalnom zajednicom i promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu. Prisutnost održivosti proteže se kroz misiju, viziju i ciljeve kompanije. Cilj istraživanja je primjena koncepta održivosti i ekološke osviještenosti u svakodnevnom poslovanju u kompaniji Heineken Hrvatska. Za dugoročno održiv i uspješan rad kompanije Heineken Hrvatska nužno je da su kvaliteta proizvoda i usluga u skladu sa željama i potrebama potrošača i kupaca.
održivi razvoj, održivi marketing, promicanje zaštite zdravlja i sigurnosti na radu, izvješće o održivom razvoju
nije evidentirano
engleski
APPLYING THE CONCEPT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN HEINEKEN CROATIA LTD.
nije evidentirano
Sustainable Development, Sustainable Marketing, Promotion of Health and Safety at Work, Sustainable Development Report
nije evidentirano
Podaci o prilogu
457-462.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA
Kirin, Snježana
Karlovac: Veleučilište u Karlovcu
2623-6435
Podaci o skupu
7. međunarodni stručno-znanstveni skup "Zaštita na radu i zaštita zdravlja"
predavanje
12.09.2018-15.09.2018
Zadar, Hrvatska