Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KRIZNO KOMUNICIRANJE U TOYOTI (CROSBI ID 666928)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Hadžić, Marijana ; Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana KRIZNO KOMUNICIRANJE U TOYOTI // ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA / Kirin, Snježana (ur.). Karlovac: Veleučilište u Karlovcu, 2018. str. 770-775

Podaci o odgovornosti

Hadžić, Marijana ; Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana

hrvatski

KRIZNO KOMUNICIRANJE U TOYOTI

Brojni stečajevi poduzeća kao i očekivanja da će ih biti sve više, čine nužnim saznati nešto više o poslovnoj krizi i dobroj pripremi poduzeća za nju. To iziskuje produbljenje znanja o poslovnoj krizi, njenim obilježjima i izvorima kao i instrumentima prikladnim za ovladavanje krizom. U današnjem brzom, dinamičnom i konkurentom okruženju gdje se poduzeća bore za svakog kupca, dolazi do grešaka u upravljanu, mnoga uspješna poduzeća dolaze u krizu, a s njima njihovi dobavljači i kupci. Svako poduzeće je prinuđeno posvetiti posebnu pažnju obilježjima kriznog razvoja, te izgraditi instrumente učinkovitog upravljanja poslovnom krizom i njima se koristiti u slučaju da dođe do krizne situacije. Najvažnije je u što ranijem stadiju prepoznati kriznu situaciju, preokretom prevladati krizu i krenuti prema novom uspjehu. Na temelju toga definiran je predmet istraživanja: istražiti i utvrditi temeljna obilježja i izvore poslovne krize, način pripreme za kriznu situaciju i upravljanje za vrijeme krize, te kako se radi plan za izlaz iz krizne situacije i plan kriznog komuniciranja. Slijedom navedenog, postavljena je i hipoteza: brojni stečajevi poduzeća iziskuju da poduzeća pripreme plan djelovanja u kriznim situacijama, detaljno razrade proces kriznog komuniciranja i način upravljanja u kriznim situacijama. Poduzeća se moraju pripremiti za kriznu situaciju kako je ne bi dočekali nespremni. Za ostvarivanje uspjeha na tržištu nužno je analizirati reakcije tržišta i pravovremeno reagirati na izazove okruženja, posebno u kriznim uvjetima. Bitno je krizu pretvoriti u šansu.

krizno komuniciranje, krizna situacija, poslovna kriza, odnosi s javnošću, marketing

nije evidentirano

engleski

CRISIS COMMUNICATION IN TOYOTA

nije evidentirano

crisis communication, crisis situation, corporate crisis, public relations, marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

770-775.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ZBORNIK RADOVA ZAŠTITA NA RADU I ZAŠTITA ZDRAVLJA

Kirin, Snježana

Karlovac: Veleučilište u Karlovcu

2623-6435

Podaci o skupu

7. međunarodni stručno-znanstveni skup "Zaštita na radu i zaštita zdravlja"

poster

12.09.2018-15.09.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija