Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje (CROSBI ID 255208)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ribić, Damir Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XX (2008), 1; 95-108

Podaci o odgovornosti

Ribić, Damir

hrvatski

Djelovanje promocije na korištenje usluge dječje štednje

Promotivne aktivnosti usmjerene prema određenim ciljnim skupinama mogu biti različite i različitog intenziteta. U bankarstvu, u kojemu djeluje oštra konkurencija, zadatak je marketinških stručnjaka odlučiti kojim će aktivnostima u konkretnoj situaciji, ovisno o interesima i raspoloživim financijskim sredstvima, dati prednost. Suvremeni bankarski marketing dobiva nova obilježja, ne samo zato što su korisnici usluga sve obrazovaniji i zahtjevniji, nego stoga što država donosi zakone koji štite njihove interese. Konkurencija stvara izrazit pritisak na tržište, a marketinški stručnjaci moraju biti u stanju odgovoriti na sve brojnije izazove netradicionalnim i inovativnim rješenjima. Tijekom bankarske povijesti djeci nije pridavana osobita pozornost zbog vrlo niske profitabilnosti ovog specifičnog segmenta. Područje je relativno skromno istraženo i vrlo je mali broj dostupnih znanstvenih istraživanja promocije bankarskih proizvoda namijenjenih djeci. Rad obuhvaća pregled autoru dostupnih istraživanja marketinških aktivnosti banaka usmjerenih djeci tijekom povijesnog razvoja bankarskog sektora. Primjenom metode studije slučajeva opisano je oblikovanje dviju promotivnih kampanja te je analiziran tijek njihova izvođenja. Izabrane kampanje u nekim elementima pokazuju određene sličnosti, ali i razlike, što pokazuje složenost pristupa problemu i potrebu kreativnog pristupa. Upozorilo se na ključne elemente za (ne)uspjeh kampanja u kojima su ciljna skupina djeca, a koje je prijeko potrebno provoditi kako bi se zadržao ostvareni tržišni udio banke i osnažio njezin imidž.

bankarski marketing ; promocija ; dječja štednja

nije evidentirano

engleski

The impact of promotion activity on the service of childrens savings

nije evidentirano

banking marketing, promotion, children's savings

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XX (1)

2008.

95-108

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija