Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i mogućnosti informacijsko-komunikacijske tehnologije u predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 666831)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mirković Moguš, Ana ; Moslavac Bičvić, Diana Uloga i mogućnosti informacijsko-komunikacijske tehnologije u predškolskom odgoju i obrazovanju // Program & Book of Abstracts, Scientific Colloquium Educational Competencies Through Lifelong Learning / Kundačina, Milenko (ur.). 2018. str. 34-35

Podaci o odgovornosti

Mirković Moguš, Ana ; Moslavac Bičvić, Diana

hrvatski

Uloga i mogućnosti informacijsko-komunikacijske tehnologije u predškolskom odgoju i obrazovanju

U ovom radu dan je pregled upotrebe informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT-a) u predškolskom odgoju i obrazovanju u različitim zemljama i proveden je upitnik kojim su ispitani stavovi budućih odgajatelja o ulozi i mogućnostima IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju. Cilj je rada na temelju pregleda literature utvrditi činitelje koji promiču upotrebu IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju te one koji ju ograničavaju. Nadalje, proveden je i upitnik na uzorku od 35 studenata koji je oblikovan kao skala stavova gdje su studenti procijenili svoj stupanj slaganja s navedenim tvrdnjama o upotrebi IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju. Pregledom raznih istraživanja o IKT-u i predškolskom odgoju i obrazovanju moguće je izdvojiti barem tri činjenice koje opravdavaju važnost IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju. Primarno, IKT je već prisutan u svakodnevnom okruženju djece, ove tehnologije nude nove mogućnosti za jačanje mnogih aspekata obrazovne prakse u ranom djetinjstvu i treće, postoji podrška i interes u cijelom području obrazovanja za razvoj i integraciju IKT-a u obrazovnu politiku, nastavni plan i program te praksu. Također, važno je uzeti u obzir da uvođenje i korištenje IKT-a u predškolskom odgoju i obrazovanju treba biti zasnovano na jasnom razumijevanju svrhe, prakse i društvenog konteksta predškolskog odgoja i obrazovanja.Stoga važnu ulogu u tom procesu imaju stručnjaci, odgajatelji i ostali suradnici u okviru predškolskog odgoja i obrazovanja kojima je potrebno osigurati smjernice i mogućnosti da postanu sposobni, kompetentni i informirani o odgojnoj ulozi i mogućnostima IKT-a. Također, važno im je i pružiti podršku u korištenju IKT-a za jačanje mnogih aspekata prakse predškolskog odgoja i obrazovanja, što pokazuju i rezultati provedenog upitnika. Rezultati provedenog upitnika pokazali su i da budući odgajatelji uglavnom smatraju kako korištenje IKT-a kroz igru kao podršku prilikom proširivanja znanja o nekoj temi pomaže djeci da lakše usvoje nove sadržaje, ali i da je upotreba tehnologije prijetnja tradicionalnoj slobodnog igri te treba imati sekundarnu ulogu u odnosu na slobodnu igru u vrtiću.

informacijsko-komunikacijska tehnologija, djeca, odgajatelj, aktivnosti, učenje

nije evidentirano

engleski

The Role and Potential of Information and Communication Technology in Preschool Education

nije evidentirano

information and communication technology, children, preschool educators, activities, learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

34-35.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Program & Book of Abstracts, Scientific Colloquium Educational Competencies Through Lifelong Learning

Kundačina, Milenko

Podaci o skupu

Znanstveni kolokvij "Odgojne kompetencije kroz cjeloživotno obrazovanje"

predavanje

20.09.2018-21.09.2018

Bijakovići, Bosna i Hercegovina; Međugorje, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti