Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo (CROSBI ID 255199)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bušelić, Vjeran ; Župan, Kristijan
hrvatski
Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo
Cilj rada je ukazati na najbolje prakse korištenja gamifikacije u svrhu postizanja većeg angažmana i bolje motiviranost pri učenju programiranja na online sustavima za učenje. Osnovni elementi gamifikacije javljaju se još prije sredine 20. stoljeća u Sovjetskom Savezu. Tamo su se radnici motivirali bez oslanjanja na novac, tipičan kapitalistički poticaj, korištenjem bodova, proglašavanjem zaposlenika mjeseca i drugim elementima tipičnih u modernim igrama. Danas su elementi gamifikacije prisutni u najrazličitijim programima korisničke vjernosti, a sve je popularnija primjena u obrazovanju, posebno kad treba motivirati mlade ljude da izdrže u obavljanju ne-trivijalnih zadaća kao što su učenje informacijskih tehnologija i/ili programiranja. Vještine koje od samih početka već sadrže elemente gamifikacije u obliku profesionalnih certifikata, svojevrsnih industrijski prihvaćenih dostignuća. Osim osnovnih pojmova gamifikacije i njene važnosti u poslovnom okruženju te pregleda alata i principa prisutnima u modernim sustavima online učenja iz područja programiranja, kao najprimjereniji odabran je i predstavljen sustav Treehouse. I to iz osobne perspektive mladog diplomanda, iskusnog korisnika, gamera i programera.
gamifikacija, online sustavi za učenje, programiranje
nije evidentirano
engleski
Gamification methods in online learning of programming - personal experience
nije evidentirano
Gamification, Online learning, Programming
nije evidentirano
Podaci o izdanju
6 (4)
2018.
245-253
objavljeno
1849-1995
2459-6302
10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-06
Povezanost rada
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti