Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo (CROSBI ID 255199)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Bušelić, Vjeran ; Župan, Kristijan Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo // Polytechnic and design, 6 (2018), 4; 245-253. doi: 10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-06

Podaci o odgovornosti

Bušelić, Vjeran ; Župan, Kristijan

hrvatski

Metode gamifikacije u online sustavima učenja programiranja – osobno iskustvo

Cilj rada je ukazati na najbolje prakse korištenja gamifikacije u svrhu postizanja većeg angažmana i bolje motiviranost pri učenju programiranja na online sustavima za učenje. Osnovni elementi gamifikacije javljaju se još prije sredine 20. stoljeća u Sovjetskom Savezu. Tamo su se radnici motivirali bez oslanjanja na novac, tipičan kapitalistički poticaj, korištenjem bodova, proglašavanjem zaposlenika mjeseca i drugim elementima tipičnih u modernim igrama. Danas su elementi gamifikacije prisutni u najrazličitijim programima korisničke vjernosti, a sve je popularnija primjena u obrazovanju, posebno kad treba motivirati mlade ljude da izdrže u obavljanju ne-trivijalnih zadaća kao što su učenje informacijskih tehnologija i/ili programiranja. Vještine koje od samih početka već sadrže elemente gamifikacije u obliku profesionalnih certifikata, svojevrsnih industrijski prihvaćenih dostignuća. Osim osnovnih pojmova gamifikacije i njene važnosti u poslovnom okruženju te pregleda alata i principa prisutnima u modernim sustavima online učenja iz područja programiranja, kao najprimjereniji odabran je i predstavljen sustav Treehouse. I to iz osobne perspektive mladog diplomanda, iskusnog korisnika, gamera i programera.

gamifikacija, online sustavi za učenje, programiranje

nije evidentirano

engleski

Gamification methods in online learning of programming - personal experience

nije evidentirano

Gamification, Online learning, Programming

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (4)

2018.

245-253

objavljeno

1849-1995

2459-6302

10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-06

Povezanost rada

Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice