Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Deklaracija prehrambenih proizvoda kao instrument informiranja potrošača na prodajnom mjestu (CROSBI ID 422757)

Ocjenski rad | diplomski rad

Baković, Melani Deklaracija prehrambenih proizvoda kao instrument informiranja potrošača na prodajnom mjestu / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Baković, Melani

Petljak, Kristina

hrvatski

Deklaracija prehrambenih proizvoda kao instrument informiranja potrošača na prodajnom mjestu

Diplomski rad, koji nosi naslov „Deklaracija prehrambenih proizvoda kao instrument informiranja potrošača na prodajnom mjestu“ bavi se ambalažom i deklaracijom prehrambenih proizvoda i njihovim utjecajem na kupovnu odluku. Diplomski rad započinje definicijom ambalaže i njezinim povijesnim razvojem. Zatim se opisuju funkcije ambalaže, ambalažni materijali i oblici, dizajn ambalaže i njihov utjecaj na kupnju i na ponašanje potrošača. Nakon toga se opisuje deklaracija prehrambenih proizvoda i njezin utjecaj na odlučivanje o kupnji. Danas ambalaža nema samo ulogu štititi proizvod od vanjskih utjecaja već mora potaknuti kupce na kupnju. Deklaracija proizvoda mora informirati kupca kako bi kupac znao što se nalazi u proizvodu, koji je rok valjanosti proizvoda, sadrži li proizvod alergene i slično. Potrošači prilikom kupnje prehrambenih proizvoda sve veću pozornost pridodaju sigurnosti i zdravstvenoj ispravnosti proizvoda. Jezgru rada čini primarno istraživanje o upoznatosti potrošača sa sadržajem deklaracija prehrambenih proizvoda. Rezultati istraživanja su pokazali kako je kupcima najvažnija cijena, a u tablici hranjivih vrijednosti informacija o tome koliko se šećera nalazi u proizvodu.

deklaracija, ambalaža, elementi ambalaže, ponašanje potrošača, prehrambeni proizvodi

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Food labelling as an instrument of customer informing at the point of sale

nije evidentirano

labeling, packaging, packaging elements, consumer behavior, food products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija