Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza međugeneracijskih razlika i motiva za ulazak u poduzetničke aktivnosti (CROSBI ID 422756)

Ocjenski rad | diplomski rad

Skrbin, Katarina Analiza međugeneracijskih razlika i motiva za ulazak u poduzetničke aktivnosti / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Skrbin, Katarina

Petljak, Kristina

hrvatski

Analiza međugeneracijskih razlika i motiva za ulazak u poduzetničke aktivnosti

Tržište rada bogato je različitim profilima i dobnim skupinama pojedinaca. Teško je zadovoljiti potrebe svake od generacija i razumjeti na koji način funkcioniraju. Kako bi privukli zaposlenike odjeli za ljudske resurse moraju razviti strategije koje će primjenjivati za svaku od generacija kako bi ih privukli, zadržali i motivirali. Ipak, dosta se pojedinaca odlučuje odbaciti tradicionalan stil rada u poduzeću te pokrenuti svoj posao. Težnja za pokretanjem vlastitog poduzetničkog pothvata sve je veća među pojedincima te se svakodnevno razmišlja o novim idejama i mogućnostima samozapošljavanja. Međutim, velik se broj ideja ne provede u djelo. Cilj ovog rada je istražiti stavove različitih generacija prema poduzetničkim aktivnostima i dobiti uvid u razloge zbog kojih bi svaka od generacija pokrenula vlastito poduzeće, te što ih sprječava u istome. Istraživanje je provedeno u rujnu 2018. godine putem anketnog upitnika na uzorku od 176 ispitanika podijeljenih u četiri dobne skupine. Rezultati istraživanja pokazali su kako najveću ambiciju za pokretanjem vlastitog poduzeća ima generacija X, dok najmanju ima generacija Z. Najvažniji čimbenik prilikom odabira posla za svaku od generacija je ravnoteža između privatnog i poslovnog života, a razlog zbog kojeg bi ušli u poduzetničke aktivnosti je želja za uspjehom. S druge strane, većina ispitanika smatra kako je poduzetništvo prerizično. Moguće je zaključiti kako generacije nisu previše informirane o načinima ulaska u poduzetničke aktivnosti, kao ni izvorima financiranja, budući da njih 69% ne zna kome bi se obratili za financijsku potporu prilikom ulaska u poduzetničke aktivnosti.

poduzetništvo, poduzetničke aktivnosti, generacija, međugeneracijske razlike, motivacija

Diplomski rad, specijalistički diplomski stručni studij Ekonomika poduzetništva

engleski

Analysis of generation differences and motives for entering entrepreneurial activities

nije evidentirano

entrepreneurship, entrepreneurial activities, generations, generation differences, motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija