Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje potrošača pri kupovini ugovorom licenciranih proizvoda u prodavaonicama dječjih igračaka (CROSBI ID 422755)

Ocjenski rad | diplomski rad

Buntak, Natalija Ponašanje potrošača pri kupovini ugovorom licenciranih proizvoda u prodavaonicama dječjih igračaka / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Buntak, Natalija

Petljak, Kristina

hrvatski

Ponašanje potrošača pri kupovini ugovorom licenciranih proizvoda u prodavaonicama dječjih igračaka

Ponašanje potrošača očekivano se može definirati na različite načine te svaki od autora nudi svoju definiciju. Svaka definicija obuhvaća proces kojim potrošač donosi odluke o kupovini. Proces počinje spoznajom potreba, kroz kupovinu proizvoda, te u konačnici poslijekupovno ponašanje. Posljednjih godina zabilježen je rast licenciranih proizvoda. Primjeri licenciranih proizvoda su: softverski programi, odjeća, obuća, igračke, školski pribor i slično. Zakon predviđa prava i obveze davatelja i stjecatelja licencije te način na koji se takav ugovor može sklopiti i raskinuti. Prema tome, svako poduzeće je maksimalno zakonom zaštićeno. Provedeno je primarno istraživanje te je pokazano kako potrošači koji kupuju u specijaliziranim prodavaonicama dječjih igračaka uglavnom samostalno donose odluke o kupovini, rjeđe njihova djeca utječu na njihov izbor, te ukoliko su sa djecom skloniji su impulzivnijoj kupovini. Osim navedenog, potrošači su sve svjesniji važnosti učenja kroz igru te se sve češće odlučuju za kupovinu proizvoda koji potiču dječji razvoj i učenje. Potrošačima je prilikom kupovine važan dizajn, kvaliteta te u konačnici i cijena licenciranih proizvoda. Također, skloniji su odlasku u prodavaonicu i kupovini licenciranih proizvoda ukoliko je prodavaonica na prihvatljivoj lokaciji, sa širokim asortimanom te ukoliko su ambijent i ugođaj u prodavaonici ugodni ili ako se radi o nekom sniženju.

ponašanje potrošača, proces donošenja odluka o kupovini, licencirani proizvodi, specijalizirane prodavaonice dječjih igračaka, primarno istraživanje tržišta

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Consumers behaviour when buying licenced products in toy shops

nije evidentirano

consumer behavior, the decision making process of buying, licenced products, toy shops, primary market research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija