Ponašanje potrošača pri kupovini ugovorom licenciranih proizvoda u prodavaonicama dječjih igračaka (CROSBI ID 422755)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Buntak, Natalija
Petljak, Kristina
hrvatski
Ponašanje potrošača pri kupovini ugovorom licenciranih proizvoda u prodavaonicama dječjih igračaka
Ponašanje potrošača očekivano se može definirati na različite načine te svaki od autora nudi svoju definiciju. Svaka definicija obuhvaća proces kojim potrošač donosi odluke o kupovini. Proces počinje spoznajom potreba, kroz kupovinu proizvoda, te u konačnici poslijekupovno ponašanje. Posljednjih godina zabilježen je rast licenciranih proizvoda. Primjeri licenciranih proizvoda su: softverski programi, odjeća, obuća, igračke, školski pribor i slično. Zakon predviđa prava i obveze davatelja i stjecatelja licencije te način na koji se takav ugovor može sklopiti i raskinuti. Prema tome, svako poduzeće je maksimalno zakonom zaštićeno. Provedeno je primarno istraživanje te je pokazano kako potrošači koji kupuju u specijaliziranim prodavaonicama dječjih igračaka uglavnom samostalno donose odluke o kupovini, rjeđe njihova djeca utječu na njihov izbor, te ukoliko su sa djecom skloniji su impulzivnijoj kupovini. Osim navedenog, potrošači su sve svjesniji važnosti učenja kroz igru te se sve češće odlučuju za kupovinu proizvoda koji potiču dječji razvoj i učenje. Potrošačima je prilikom kupovine važan dizajn, kvaliteta te u konačnici i cijena licenciranih proizvoda. Također, skloniji su odlasku u prodavaonicu i kupovini licenciranih proizvoda ukoliko je prodavaonica na prihvatljivoj lokaciji, sa širokim asortimanom te ukoliko su ambijent i ugođaj u prodavaonici ugodni ili ako se radi o nekom sniženju.
ponašanje potrošača, proces donošenja odluka o kupovini, licencirani proizvodi, specijalizirane prodavaonice dječjih igračaka, primarno istraživanje tržišta
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Consumers behaviour when buying licenced products in toy shops
nije evidentirano
consumer behavior, the decision making process of buying, licenced products, toy shops, primary market research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb