Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Franšiza kao strategija širenja prodaje s posebnim osvrtom na fitnes industriju (CROSBI ID 422753)

Ocjenski rad | diplomski rad

Štetić, Leon Franšiza kao strategija širenja prodaje s posebnim osvrtom na fitnes industriju / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Štetić, Leon

Petljak, Kristina

hrvatski

Franšiza kao strategija širenja prodaje s posebnim osvrtom na fitnes industriju

Cilj ovog rada je analizirati ulogu i značaj franšiznog poslovanja kao strategije širenja poslovanja u fitnes industriji. Razvojem franšiznog poslovanja dolazi do jačanja pozicije poduzeća na tržištu, rasta prihoda, te jačanja marke proizvoda. Razvoj franšiznog poslovanja doprinosi konkurentnosti na tržištu, pomaže izvozu, te otvara nova radna mjesta. Istraživanjem, te komparacijom franšiznog poslovanja u fitnes industriji svijeta, Europe, te Republike Hrvatske, cilj je ukazati na važnost dodatnog istraživanja, te implementacije dobivenih rezultata, posebice za regiju Republike Hrvatske. Za potrebe rada provedeno je primarno istraživanje putem anketnog upitnika sa jednim od davatelja franšiznih usluga. Nastavno na dobivene rezultate istraživanja, sadržaj rada donosi efikasne mjere, te prijedloge za primjenu rezultata pogodnih za razvoj franšiznog poslovanja u svrhu razvoja prodaje u fitnes industriji. Rezultatima istraživanja dokazano je da je potreba za uslugama grane fitnes industrije u rapidnom porastu, a nastavno na ograničavajuće okolnosti sustava franšiznog poslovanja koje donosi tržište Republike Hrvatske kroz nedostatak kontinuirane konstruktivne podrške institucija, banaka i razvojnih agencija, na razvoj franšiznog poslovanja u grani fitnes industrije industrije ne može se utjecati bez potpore državnih institucija. Edukativnim radionicama u nadležnosti Ministarstva obrazovanja, u ranijoj studentskoj dobi može se potaknuti svijest o važnosti razvoja franšiznog poslovanja i na taj način utjecati na zadovoljstvo davatelja franšize u Republici Hrvatskoj. Putem neprofitnih franšiznih udruga Republike Hrvatske, te vršenjem pritiska sudionika franšiznog sistema na Vladu Republike Hrvatske jedina je efikasna mjera koja vodi do unaprijeđenja franšiznog sustava.

franšizni poslovni model, franšizno poslovanje, davatelj franšize, primatelj franšize, franšiza, fitnes industrija

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Franchising as strategy of expanding sales with particular focus on fitness industry

nije evidentirano

franchise business model, franchising, the franchisor, the franchisee, the franchise, fitness industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

28.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija