Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo kao kanal distribucije mesa i mesnih prerađevina (CROSBI ID 422752)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jukić, Karlo Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo kao kanal distribucije mesa i mesnih prerađevina / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Jukić, Karlo

Petljak, Kristina

hrvatski

Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo kao kanal distribucije mesa i mesnih prerađevina

Trgovina na malo, odnosno maloprodaja obuhvaća kupnju robe radi daljnje prodaje potrošačima za osobnu uporabu ili uporabu u kućanstvu, kao i profesionalnim korisnicima ako za tu prodaju nije potrebno ispunjavanje dodatnih minimalnih tehničkih i drugih uvjeta propisanih posebnim propisima. Trgovina na malo obavlja se u prodavaonicama ili izvan prodavaonica. Maloprodaja izvan prodavaonica odvija se putem kioska, benzinske postaje, prodaje putem automata, otvorenog prodajnog prostora, štandova i klupa, pokretne prodaje, izravne prodaje, prodaje na daljinu i drugih oblika. Dinamično i konkurentno tržište koje karakterizira sve veći uvoz proizvoda slabije kvalitete, ali i loše nutritivne vrijednosti dovodi do potrebe za suradnjom s lokalnim proizvođačima hrane provjerenog podrijetla u ovom slučaju OPG-a. Potrošači su sve više zainteresirani za potrošnju ekološki proizvedene hrane, u ovom slučaju mesa i mesnih prerađevina. To je rezultat povećane ekološke svijesti i rastuće zabrinutosti za osobno zdravlje, stoga prodavaonice zdrave hrane i trgovački lanci proširuju svoje asortimane. Cilj i predmet rada je objasniti i analizirati koncept i tržište mesa i mesnih prerađevina te prodaju istih putem vlastitog obiteljskog gospodarstva (OPG). Radi se o izravnoj prodaji, dakle bez posrednika, i distribuciji vlastitog domaćeg mesa „većim“ trgovcima na tržištu koje isto prodaju krajnjim korisnicima, odnosno potrošačima. U istraživačkom dijelu rada provedeno je putem anketnog upitnika istraživanje stavova i preferencija kupaca domaćeg mesa putem obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva.

obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo, mesna industrija, tržište mesa, kanali distribucije, primarno istraživanje.

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Family agricultural economy as a distribution channel of meat and meat products

nije evidentirano

family farm, meat industry, meat market, distribution channels, primary research.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

28.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija