Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala (CROSBI ID 422749)

Ocjenski rad | diplomski rad

Fiolić, Fran Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Fiolić, Fran

Petljak, Kristina

hrvatski

Upravljanje odnosima s kupcima na tržištu uredskih i promotivnih materijala

Modernom kupcu se u trgovini svakodnevno i na svakom koraku naglašava najpovoljnija cijena. Razvoj web trgovine omogućio je iznimno brzu dostupnost informacija krajnjem korisniku što je do prije 10 godina bilo nemoguće u tako kratkom vremenu. U tom procesu kupac je dobio informacije, ali ne nužno i znanje o pojedinom proizvodu o kojem bi na analitički način mogao izvršiti usporedbu između ponuda. Točno prije 10 godina nastupila je kriza koja je zadala snažne posljedice na gospodarstvo općenito, pa samim time i na trgovinu. Unutar poduzeća koja imaju potrebe za uredskim i promotivnim materijalima budžeti za iste su se drastično smanjivali gdje god je to bilo moguće i uz to se možda i po prvi puta nakon dosta godina u nabavi većine poduzeća javlja da je osnovni kriteriji za nabavu najniža cijena. Kako se u Hrvatskoj tek u posljednje dvije godine osjeti gospodarski oporavak, tako se i u nabavi poduzeća počinje osjećati porast potražnje za kvalitetom proizvoda gdje više nije jedini uvjet samo cijena. Smisao ovog rada je analizirati trenutno zadovoljstvo kupaca na tržištu i kroz analizu objasniti da kupac treba težiti nabavi proizvoda koji za njega znače najbolji omjer cijene i kvalitete. U ovom radu prikazati će se važnost implementacije upravljanja odnosima s kupcima (CRM sustava) i njegove prednosti i mogućnosti izdvajanja ispred konkurencije za dobrobit krajnjeg korisnika. Odnos između prodavača i kupca iznimno je važan kako bi prodaja izvršila i opravdala očekivanja na obostrano zadovoljstvo.

upravljanje odnosima s kupcima, CRM, tržište uredskih materijala, tržište promotivnih materijala

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Customer relationship management on markets of office supplies and promotional materials

nije evidentirano

Customer Relationship Management, CRM, office supplies market, promotional material market

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

28.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija