Primjena sustava upravljanja kvalitetom u hotelskim lancima (CROSBI ID 666794)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija ; Pionić, Iris
hrvatski
Primjena sustava upravljanja kvalitetom u hotelskim lancima
Temeljem dobrih iskustava proizvodnih poduzeća u pogledu primjene sustava upravljanja kvalitetom i uslužna su poduzeća krajem 80-tih i 90-tih godina prošlog stoljeća započela s njihovom primjenom s ciljem unapređenja poslovne prakse. Iako su načela sustava upravljanja kvalitetom jedinstvena prilikom je njihove implementacije u uslužnom sektoru potrebno uzeti u obzir specifičnosti koje proizlaze iz karakteristika usluga, odnosno kada se radi o hotelskoj industriji o specifičnostima hotelskih usluga. Mogućnosti implementacije u hotelskoj industriji te okviri koji se pri tome mogu koristiti prikazani su u ovom radu s posebnim naglaskom na njihovu primjenu u hotelskim lancima. U skladu s tim rad ima za cilj prikazati primjere dobre prakse u pogledu implementacije sustava kvalitete i to za hotelske lance Ritz Carlton i Hilton Worldwide Holdings te ukazati na važnost ovih sustava u poboljšanju kvalitete i jačanju konkurentnosti hotelskih lanaca.
Sustav upravljanja kvalitetom ; Kvaliteta usluge ; Hotelski lanci
nije evidentirano
engleski
Implementation of quality management systems in hotel chains
nije evidentirano
Quality Management System ; Service quality ; Hotel chains
nije evidentirano
Podaci o prilogu
323-331.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
19. Međunarodni simpozij o kvaliteti Kvaliteta kao razvojni koncept
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
978-953-8067-10-5
Podaci o skupu
19. međunarodni simpozija o kvaliteti: Kvaliteta kao razvojni koncept = 19th International Symposium on Quality Quality as a concept of development
predavanje
21.03.2018-23.03.2018
NP Plitvička jezera, Hrvatska