Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povijest i budućnost prodavaonica (CROSBI ID 255174)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Pleša Puljić, Nikolina ; Celić, Martina ; Puljić, Mihael Povijest i budućnost prodavaonica // Praktični menadžment, 8 (2018), 1; 38-47

Podaci o odgovornosti

Pleša Puljić, Nikolina ; Celić, Martina ; Puljić, Mihael

hrvatski

Povijest i budućnost prodavaonica

Prvi oblik prodavaonice djelovao je po principu razmjene dobara, no pojavom novca i novih potreba potrošaĆa ljudi su stvorili stalna mjesta robne razmjene te ih danas smatramo prvim prodavaonicama. Daljnji razvoj prodavaonica u velikoj je mjeri ovisan o tehnološkim dostignuĄima, dok se najveĄi napredak moçe primjetiti u komunikacijsko- informacijskoj tehnologiji. Na razvoj prodavaonica utjecali su brojni Ćimbenici, kao što je pojava novca, trgovaĆkih centara, etrgovina, e-novca, virtualne trgovine, pametnih telefona i neizostavna RFID- tehnologija. RFID- tehnologija temljena na beçiĆnoj razmjeni podataka pospješuje voćenje evidencije proizvoda u skladištu, skeniranje proizvoda prilikom kupnje te njegovu naplatu. Ovim radom prikazuje se kronološki razvoj prodavaonica, Ćimbenici koji su utjecali na razvoj te predvićanja buduĄih prodavaonica i njihovih novih oblika informacijsko komunikacijskih tehnologija.

razvoj trgovine, virtualna trgovina, e – trgovina, RFID tehnologija u maloprodaji

nije evidentirano

engleski

The history and future of the stores

nije evidentirano

stores development, virtual store, e-store, RFID technology in retailing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2018.

38-47

objavljeno

1849-0689

Povezanost rada

Ekonomija, Povijest

Poveznice