Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Boškovićev raskid s aristotelovskom tradicijom poimanja prostora i vremena u djelu "Theoria philosophiae naturalis" (CROSBI ID 422737)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kurmaić, Branimir Boškovićev raskid s aristotelovskom tradicijom poimanja prostora i vremena u djelu "Theoria philosophiae naturalis" / Balić, Davor (mentor); Jukić, Renata (sumentor) (neposredni voditelj). Osijek, Filozofski fakultet Osijek, . 2014

Podaci o odgovornosti

Kurmaić, Branimir

Balić, Davor

Jukić, Renata (sumentor)

hrvatski

Boškovićev raskid s aristotelovskom tradicijom poimanja prostora i vremena u djelu "Theoria philosophiae naturalis"

U radu je obrađen Boškovićev nauk o prostoru i vremenu koji je taj znameniti hrvatski filozof i znanstvenik izložio u svojem djelu "Theoria philosophiae naturalis". Svoj stavove Bošković je iznio u dvjema dopunama (supplementa) koje nose naslove »De spatio ac tempore« (»O prostoru i vremenu«) i »De spatio et tempore, ut a nobis cognoscuntur« (»O prostoru i vremenu kako ih mi spoznajemo«). Boškovićev nauk podijeljen je na glavne odrednice i prikazan u usporedbi s drugim prevladavajućim teorijama prostora i vremena, posebice u opreci prema aristotelovskoj tradiciji i misliocima koji su o prostoru i vremenu naučavali u skladu s Aristotelovim postavkama. Također, u radu je prikazana i Boškovićeva metoda, čime je ukazano na potrebu njezine primjene u znanosti i obrazovanju.

Ruđer Josip Bošković ; Aristotel

nije evidentirano

engleski

Boškovic’s departure from the Aristotelian concept of time and space in "Theoria philosophiae naturalis"

nije evidentirano

Ruđer Josip Bošković ; Aristotel

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35

24.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Osijek

Osijek

Povezanost rada

Filozofija, Pedagogija