Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača (CROSBI ID 255160)

Prilog u časopisu | stručni rad

Kuvačić, Dalija ; Zohar, Ivana ; Pavelić Tremac, Ana Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača // Polytechnic and design, 6 (2018), 2; 85-92. doi: 10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03

Podaci o odgovornosti

Kuvačić, Dalija ; Zohar, Ivana ; Pavelić Tremac, Ana

hrvatski

Utjecaj neuromarketinga na ponašanje potrošača

U suvremenom poslovanju, sve više poduzeća odlučuje se za neuromarketing koji im uvelike može pomoći u istraživanju tržišta, želja i potreba potrošača. Neuromarketing se definira kao spoj neuroznanosti i marketinga. Korištenjem neuroimaginga, odnosno slikovnih prikaza mozga istraživači mogu saznati jesu li promidžbene poruke i kampanje nekog poduzeća učinkovite i u kojoj mjeri. Iako je još mlado područje znanosti, neuromarketing je zainteresirao mnoge znanstvenike, istraživače, poduzeća ali i potrošače. U ovom radu prikazani su rezultati anketnog istraživanja na uzorku od 166 ispitanika-ica, koje je provedeno u razdoblju od 24. lipnja 2016. do 28. srpnja 2016. godine u kojem su se analizirali stavovi ispitanika-ica, tj. potrošača-ica o primjeni neuromarketinških metoda u svrhu istraživanja potrošača, njihovu upućenost u to područje marketinga te djelovanje neuromarketinga na ponašanje potrošača. Temeljem provedenog anketnog istraživanja, potvrđeno je kako stupanj obrazovanja ispitanika-ica ima značajan utjecaj na njihovo znanje o subliminalnom oglašavanju. Viša razina obrazovanja kod ispitanika-ica ima veći utjecaj na znanje o subliminalnom oglašavanju, a nema utjecaja na njihovo znanje o neuromarketingu.

marketing, neuromarketing, neuroznanost, ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

The impact of neuromarketing on consumer behavior

nije evidentirano

marketing, neuromarketing, neuroscience, consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2)

2018.

85-92

objavljeno

1849-1995

2459-6302

10.19279/TVZ.PD.2018-6-2-03

Povezanost rada

Ekonomija, Psihologija

Poveznice