Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama (CROSBI ID 666734)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ivošević, Tatjana
hrvatski
Testovi znanja učenika sastavljeni prema razinama kognitivnih procesa i metrijskim karakteristikama
Testiranje znanja učenika najzahtjevniji je dio nastavnog procesa. Sastavljanje kvalitetnog testa znanja uključuje primjenu ostvarenih ishoda učenja, primjenu razina kognitivnih procesa uporabom raznovrsnih pitanja i zadataka te analizu metrijskih karakteristika. U radionici se učitelji/nastavnici fizike analizirati svoje testove znanja te sastaviti (izmjeniti) test znanja primjenjujući različite tipove pitanja i zadataka prema ishodima učenja različitih razina kognitivnih procesa i analizirati metrijske karakteristike. Učitelji/nastavnici fizike sudjelovat će u raspravi koliko testovi znanja slijede ishodima učenja orijentiranu nastavu fizike te će povezati ishode učenja i testove znanja u jednu smislenu cjelinu. Preporuka za sudionike radionica: Molim donijeti svoje primjerke testova znanja (barem dva) i pripadne ishode učenja iz svojih pisanih priprema.
testovi znanja, razine kognitivnih procesa, metrijske karakteristike testa
nije evidentirano
engleski
Students' tests composed by the levels of the cognitive processes and the characteristics of metrics
nije evidentirano
the tests, the cognitive processes, the caracteristics of metrics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-317.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni kurikul i nastava fizike
Podaci o skupu
XIII. Hrvatski simpozij o nastavi fizike
radionica
19.04.2017-21.04.2017
Zadar, Hrvatska