Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prakse kulturnog pluralizma: studija slučaja zagrebačke osnovne škole (CROSBI ID 422639)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vidaković Ostrugač, Klara Prakse kulturnog pluralizma: studija slučaja zagrebačke osnovne škole / Rajković Iveta, Marijeta ; Širanović, Ana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Vidaković Ostrugač, Klara

Rajković Iveta, Marijeta ; Širanović, Ana

hrvatski

Prakse kulturnog pluralizma: studija slučaja zagrebačke osnovne škole

Cilj je studije slučaja istražiti prakse kulturnog pluralizma u zagrebačkoj osnovnoj školi koju pohađaju učenici Albanci, Bošnjaci i Romi. Istraživačka pitanja koja se u radu postavljaju su: Potiču li se u odabranoj zagrebačkoj osnovnoj školi prakse kulturnog pluralizma? Koje su to prakse? Kakvim se pristupom (nastavnika i škole) potiču i kultiviraju prakse kulturnog pluralizma? U radu se koristi kvalitativna metodologija – terensko istraživanje, polustrukturirani intervjui, analiza prikupljene građe te relevantne literature i metoda studije slučaja. Rezultati provedene studije slučaja pokazuju da se prakse kulturnog pluralizma potiču u istraživanoj zagrebačkoj osnovnoj školi. To su prakse integracije nastavnog i izvannastavnog sadržaja o učenicima koji dolaze iz različitih kultura i specifična podrška takvim učenicima. One se ostvaruju putem razgovora i prihvaćanja jednakih vrijednosti u razrednoj nastavi te samostalnog istraživanja, kritičkog promišljanja i dijaloga na nastavi povijesti. Prakse kulturnog pluralizma također se ostvaruju školskom kulturom otvorenom za različitosti, vođenom motom „različitosti nas spajaju a ne razdvajaju“.

kulturni pluralizam, osnovna škola, učenici pripadnici manjinskih zajednica, pristup nastavnika, kultura škole

nije evidentirano

engleski

Practices of Cultural Pluralism: A Case Study of An Elementary School in Zagreb

nije evidentirano

cultural pluralism, elementary school, pupils of minority communities, teacher approach, school culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Pedagogija