Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu (CROSBI ID 422594)

Ocjenski rad | diplomski rad

Habulin, Lucija Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu / Ledić, Jasminka, Martinac Dorčić, Tamara (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2018

Podaci o odgovornosti

Habulin, Lucija

Ledić, Jasminka, Martinac Dorčić, Tamara

hrvatski

Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu

Sredinom 20. stoljeća započelo je iskazivanje nezadovoljstva spram postojanja izdvojenog odgojno-obrazovnog sustava, odnosno težilo se ukidanju dualizma u vidu redovitih i specijalnih škola. Ta su nastojanja temelji razvoja procesa integracije, a kasnije i inkluzije djece s teškoćama u razvoju u redovne škole. Teorijski dio dana donosi prikaz koncepta odgojno-obrazovne inkluzije, njegovo pojmovno određenje te razvoj u kontekstu svjetskih i nacionalne obrazovne politike. Također, u prvom dijelu rada govori se i o stručnim suradnicima pedagozima te njihovoj ulozi u kontekstu inkluzivne prakse. U drugom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja provedenog među populacijom školskih pedagoga u Republici Hrvatskoj o stavovima i kompetencijama školskih pedagoga za inkluzivnu praksu. Cilj istraživanja bio je ispitati stavove pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama prema inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovan odgojno-obrazovni sustav te utvrditi percepciju pedagoga o vlastitoj kompetentnosti za inkluzivnu praksu. Istraživanje se provodilo pomoću online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja upućuju da školski pedagozi imaju pozitivne stavove o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju u redovne škole te smatraju da su u dovoljnoj mjeri kompetentni za rad u inkluzivnom okruženju.

inkluzija, stavovi o inkluziji, kompetentnost za inkluzivnu praksu, školski pedagozi

nije evidentirano

engleski

Views and competencies of educational specialists regarding inclusive practice

nije evidentirano

inclusion, views on inclusion, competencies for inclusive practice, educational specialists 1

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

12.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija