Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom (CROSBI ID 666596)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav ; Blaži, Jelena
hrvatski
Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom
Temelj pripreme za kriznu situaciju je krizni komunikacijski plan. On mora omogućavati precizan i točan odgovor u hitnim slučajevima. Cilj kriznog komunikacijskog plana je zaštiti reputaciju i imidž organizacije, te oblikovanje percepcije javnosti o organizaciji i njenoj ulozi u krizi. Izgradnja kriznog komunikacijskog plana bitno se olakšava uporabom referentnih modela. Referentni modeli su dobar temelj na kojem se vidi najčešća praksa procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana u službama za odnose s javnostima u organizacijama. Izgradnja referentnog modela jest skup procesa i kao takav može se modelirati kao niz aktivnosti. Izgradnja komunikacijskog plana jest predvidljiv i rutinski niz aktivnosti. No, po definiciji kriza je nepredvidivi i iznenadni događaj koji svojim sadržajem ozbiljno prijeti ugledu organizacije, tvrtke, stranke, institucije, osobe, dakle krizu nikako ne možemo smatrati predvidljivom i rutiniranom. Kod rješavanja kriznih situacija osim predvidljivih rutiniranih koraka, postoje i ne-rutinirane teško predvidljive aktivnosti koje zahtijevaju veliku fleksibilnost i veliko znanje, dakle sposobnost prilagođavanja određenoj situaciji, na način da se prepozna potreba i da se odgovori zahtjevima zadatka. Ovu komponentu organizacije vrlo je teško modelirati postojećom BPMN (eng. Business Process Model and Notation) notacijom, jer je ona namijenjena modeliranju ponavljajućih, rutiniranih aktivnosti. Iz tog razloga potrebno je uključiti notaciju namijenjenu modeliranju pojedinačnih slučajeva koji opisuju nepredvidive, ne-rutinske aktivnosti s ciljem izgradnje detaljnijeg referentnog modela. Upravo CMMN (eng. Case Management Model and Notation) notacija OMG (Object Management Group (OMG) 2017) grupe omogućava izgradnju takvih modela .
Referentni modeli ; CMMN ; BPMN ; Krizni komunikacijski plan
nije evidentirano
engleski
Modeling of case management in reference model process of building the crisis communication plan with CMMN notation
nije evidentirano
Reference Models ; CMMN ; BPMN ; Crisis Communication Plan
nije evidentirano
Podaci o prilogu
75-75.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Arsenijević, Damir ; Denić Grabić, Alma ; Lučić, Erna ; Hadžić, Senahid ; Mahmutović, Mirza ; Selimović, Sead ; Spahić, Vedad ; Tomić Selimović, Ljubica
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli
Podaci o skupu
Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću
predavanje
27.04.2018-28.04.2018
Tuzla, Bosna i Hercegovina