Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom (CROSBI ID 666596)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav ; Blaži, Jelena Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom // 25 godina Filozofskog Fakulteta u Tuzli, 58 godina Pedagoške Akademije u Tuzli, Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću / Arsenijević, Damir ; Denić Grabić, Alma ; Lučić, Erna et al. (ur.). Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2018. str. 75-75

Podaci o odgovornosti

Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav ; Blaži, Jelena

hrvatski

Modeliranje upravljanja slučajevima u referentnom modelu procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana CMMN notacijom

Temelj pripreme za kriznu situaciju je krizni komunikacijski plan. On mora omogućavati precizan i točan odgovor u hitnim slučajevima. Cilj kriznog komunikacijskog plana je zaštiti reputaciju i imidž organizacije, te oblikovanje percepcije javnosti o organizaciji i njenoj ulozi u krizi. Izgradnja kriznog komunikacijskog plana bitno se olakšava uporabom referentnih modela. Referentni modeli su dobar temelj na kojem se vidi najčešća praksa procesa izgradnje kriznog komunikacijskog plana u službama za odnose s javnostima u organizacijama. Izgradnja referentnog modela jest skup procesa i kao takav može se modelirati kao niz aktivnosti. Izgradnja komunikacijskog plana jest predvidljiv i rutinski niz aktivnosti. No, po definiciji kriza je nepredvidivi i iznenadni događaj koji svojim sadržajem ozbiljno prijeti ugledu organizacije, tvrtke, stranke, institucije, osobe, dakle krizu nikako ne možemo smatrati predvidljivom i rutiniranom. Kod rješavanja kriznih situacija osim predvidljivih rutiniranih koraka, postoje i ne-rutinirane teško predvidljive aktivnosti koje zahtijevaju veliku fleksibilnost i veliko znanje, dakle sposobnost prilagođavanja određenoj situaciji, na način da se prepozna potreba i da se odgovori zahtjevima zadatka. Ovu komponentu organizacije vrlo je teško modelirati postojećom BPMN (eng. Business Process Model and Notation) notacijom, jer je ona namijenjena modeliranju ponavljajućih, rutiniranih aktivnosti. Iz tog razloga potrebno je uključiti notaciju namijenjenu modeliranju pojedinačnih slučajeva koji opisuju nepredvidive, ne-rutinske aktivnosti s ciljem izgradnje detaljnijeg referentnog modela. Upravo CMMN (eng. Case Management Model and Notation) notacija OMG (Object Management Group (OMG) 2017) grupe omogućava izgradnju takvih modela .

Referentni modeli ; CMMN ; BPMN ; Krizni komunikacijski plan

nije evidentirano

engleski

Modeling of case management in reference model process of building the crisis communication plan with CMMN notation

nije evidentirano

Reference Models ; CMMN ; BPMN ; Crisis Communication Plan

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-75.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Arsenijević, Damir ; Denić Grabić, Alma ; Lučić, Erna ; Hadžić, Senahid ; Mahmutović, Mirza ; Selimović, Sead ; Spahić, Vedad ; Tomić Selimović, Ljubica

Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Podaci o skupu

Druga međunarodna naučna konferencija Društvene i humanističke nauke na raskršću

predavanje

27.04.2018-28.04.2018

Tuzla, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice