Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa (CROSBI ID 422523)

Ocjenski rad | diplomski rad

Konsuo, Marija Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa / dr. sc. Ana Ćavar (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Konsuo, Marija

dr. sc. Ana Ćavar

hrvatski

Upotreba strategija čitanja učenika srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa

Važnu ulogu u svakodnevnom životu i obrazovanju u materinskom, ali i u stranom jeziku ima vještina čitanja. U ovladavanju tom vještinom osobito su važne strategije čitanja. Stoga smo ovaj rad posvetili kognitivnim i metakognitivnim strategijama čitanja na materinskom, hrvatskom jeziku. Pokušali smo ustanoviti kojim se strategijama čitanja koriste učenici srednjih škola gimnazijskog i strukovnog programa te smo nastojali ispitati postoje li razlike u upotrebi strategija čitanja učenika dvaju navedenih programa. Ujedno smo nastojali utvrditi postoje li razlike u upotrebi strategija čitanja učenika prvih i drugih razreda srednjih škola. Istraživački instrument korišten u ovom istraživanju je upitnik. Rezultati pokazuju da se ispitanice češće koriste ispitivanim strategijama od ispitanika. Pokazalo se da učenici koji više čitaju, češće upotrebljavaju ispitivane strategije. Nisu utvrđene značajnije razlike u upotrebi strategija čitanja učenika gimnazijskog i strukovnog programa, kao ni učenika prvih i drugih razreda srednjih škola.

vještina čitanja, čitanje s razumijevanjem, strategije čitanja, poučavanje strategijskom čitanju

nije evidentirano

engleski

High school's and vocational school's student's usage of reading strategies

nije evidentirano

reading skill, reading for comprehension, reading strategies, reading strategies instruction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija