Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The redistribution of sequestered property after the Second World War: how the painting The Entombment by Jacopo Palma Jr. entered The Strossmayer Gallery (CROSBI ID 666485)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Dulibić, Ljerka The redistribution of sequestered property after the Second World War: how the painting The Entombment by Jacopo Palma Jr. entered The Strossmayer Gallery // Provenance, why does it matter? Provenance, Dispossession and Translocation Research Zadar, Hrvatska, 26.08.2018-31.08.2018

Podaci o odgovornosti

Dulibić, Ljerka

engleski

The redistribution of sequestered property after the Second World War: how the painting The Entombment by Jacopo Palma Jr. entered The Strossmayer Gallery

Predstavljeni su ratni i poslijeratni transferi slike Polaganje u grob koja se danas čuva u Strossmayerovoj galeriji starih majstora HAZU.

Strossmayer Gallery of Old Masters, provenance research

Research for this paper has been carried out in the framework of the HERA project 15.080 TransCultAA (www.transcultaa.eu). This project has received funding from the European Union's Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 649307.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Provenance, why does it matter? Provenance, Dispossession and Translocation Research

poster

26.08.2018-31.08.2018

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti