Izrada i primjena 3D odela u Cinema 4D-u i Unity-u (CROSBI ID 422473)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Murseli, Ella
Mandić, Lidija
Agić, Ana
hrvatski
Izrada i primjena 3D odela u Cinema 4D-u i Unity-u
U ovom završnom radu nalazi se prikaz izrade 3D modela te njegova primjena u napravljenoj verziji jednostavne video igre. Cilj je prikazati funkcionalnost i potencijal ovog područja grafičke industrije koja se primjenjuje u računalnim igrama, product designu, arhitekturi, automobilskoj industriji, marketingu i oglašavanju, filmovima pa sve do znanosti i medicine. 3D modeli izrađeni su u Cinema 4D softveru, a kasnija primjena istog modela u Unity Engine-u. O svakom korištenom programu prikazane su opće informacije i njihova povijest. Izrada 3D modela obuhvaćat će modeliranje, dodavanje materijala, rigging i animaciju, a kasnija primjena stvaranje okruženja i dodavanje funkcionalnih komponenta 3D modelu i game objektima u svrhu stvaranja jednostavnog gameplay-a. Također su objašnjeni osnovni pojmovi korištenih softvera (Cinema 4D i Unity Engine-a) zbog jasnijeg razumijevanja procesa izrade odnosno finalnog rezultata rada u njima. Osim prikaza izrade 3D modela i njegove primjene glavni cilj ovog projekta je savladavanje osnova oba programa te učenje kako raditi u njima.
3D model, 3D tehnologije, Cinema 4D, Unity Engine
nije evidentirano
engleski
Creating and applying 3D models in Cinema 4D and Unity
nije evidentirano
3D model, 3D technologies, Cinema 4D, Unity Engine
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
20.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb