Glazbene igre u nastavi solfeggia (CROSBI ID 422403)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pušić, Jelena
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Glazbene igre u nastavi solfeggia
Cilj rada je ukazati na prednosti uvođenja glazbenih igara u nastavu Solfeggia, posebice početnu nastavu Soleggia. Naime, glazbena igra u nastavi Solfeggia je izrazito važna aktivnost jer znanje stečeno igrom ostaje u dugotrajnom pamćenju, učenici su motivirani i igra uklanja monotoniju. Glazbene igre razvijaju glazbene sposobnosti učenika, tj. osjećaj za intonaciju, sposobnost uočavanja dinamike, sposobnost uočavanja tempa, osjećaj za ritam, sposobnost kretanja uz glazbu, sposobnost uočavanja glazbenog oblika, sposobnost pamćenja glazbenih cjelina, sposobnost prepoznavanja melodije i osjećaj za skupno muziciranje. Istraživanja su potvrdila da učenici kroz igru postižu bolje rezultate nego u klasičnom učenju. Igra treba biti primjerena uzrastu učenika i njihovim sposobnostima, a učitelj se brine o vremenskom trajanju igre, dinamičnosti igre i nastavnim sredstvima i pomagalima. Kroz poglavlja nastava Solfeggia, metode intonacije u nastavi Solfeggia, aktivnosti u nastavi Solfeggia, glazbene igre te glazbene igre u početnoj nastavi Solfeggia opisuje se proces odvijanja nastave Solfeggia, što ona podrazumijeva i kako glazbene igre utječu na rad i ugođaj nastavnog procesa.
nastava Solfeggia, početna nastava Solfeggia, glazbene igre
nije evidentirano
engleski
Musical games in Solfeggio class
nije evidentirano
Solfeggio class, Solfeggio class for beginners, musical games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek