Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prepoznavanje poslovne prilike kao preduvjet pokretanja poduzetničkog pothvata (CROSBI ID 422239)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Matek, Ljubica Prepoznavanje poslovne prilike kao preduvjet pokretanja poduzetničkog pothvata / Pfeifer, Sanja (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2009

Podaci o odgovornosti

Matek, Ljubica

Pfeifer, Sanja

hrvatski

Prepoznavanje poslovne prilike kao preduvjet pokretanja poduzetničkog pothvata

U prvom konceptualnom dijelu rada kritički se vrednuju dosadašnje teorijske spoznaje o prepoznavanju poslovne prilike, a drugi, praktični dio, temelji se na slučaju dvoje poduzetnika koji vjeruju da imaju dobru ideju, no nisu sigurni je li to prava poslovna prilika za njih. U cilju provjere je li ideja poduzetnika iz studije slučaja ujedno i prilika za pokretanje pothvata, korištene su sljedeće metode strateške analize: Timmonsov model četiri sidra, SWOT analiza te analiza provedivosti Kathleen Allen. Magistarski rad ima i praktičnu vrijednost, jer poduzetnicima na stvarnom slučaju demonstrira proces testiranja ideje i utvrđivanja je li ona poslovna prilika ili ne. Također, zahvaljujući kritičkom osvrtu na dosadašnje znanstvene spoznaje vezane uz prepoznavanje poslovne prilike, ovaj rad sugerira i dvije mogućnosti za daljnje istraživanje: jedan istraživački pravac uključuje detaljno proučavanje vrsta prilika te razvoj precizne tipologije istih, dok drugi pravac podrazumijeva istraživanje poduzetnika i odlika njihovih osobnosti vezanih za prepoznavanje prilika, kako bi se preciznije moglo predvidjeti tko će i zašto uspjeti prepoznati priliku a tko ne. U ovome smjeru već su neki radovi utvrdili da je iskustvo značajan čimbenik koji utječe na svako iduće prepoznavanje prilike (Dimov, 2003 ; Ronstadt, 1988), no još uvijek nije utvrđena precizna tipologija.

prepoznavanje prilike ; poslovna prilika ; poduzetnički pothvat ; ideja ; startup

nije evidentirano

engleski

Recognizing Business Opportunity as a Prerequisite for Starting an Entrepreneurial Venture

nije evidentirano

opportunity recognition ; business opportunity ; entrepreneurial venture ; idea ; startup

nije evidentirano

Podaci o izdanju

133

14.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija