Učenje i razvoj kao aspekt nematerijalnog motiviranja generacije Y (CROSBI ID 422181)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Majerić, Sven
Klindžić, Maja
hrvatski
Učenje i razvoj kao aspekt nematerijalnog motiviranja generacije Y
Učenje i razvoj kao aspekt nematerijalnog motiviranja je vrlo bitna stavka koju odjel ljudskih potencijala svake organizacije mora imati na umu kod upravljanja zaposlenicima kako bi s vremenom dobila obrazovane i kvalitetne zaposlenike koji će pomoći organizaciji ostvariti zadane ciljeve. To se posebno odnosi na pripadnike generacije Y jer su to osobe koje već jesu ili će tek doći u organizacije te se treba kvalitetno posvetiti kako njihovom razvoju i učenju tako i otkrivanju što ih motivira u radu kako bi dobili zaposlenike koji će omogućiti organizaciji da ostvari konkurentsku prednost na tržištu. Cilj ovog rada bio je provesti empirijsko istraživanje putem anketnog upitnika koji se sastojao od pitanja otvorenog i zatvorenog tipa. Ovo područje i istraživanje je vrlo važno jer je ukazalo na dinamiku te načine učenja i razvoja kojima bi pripadnici generacije Y htjeli imati pristup. Prema dobivenim rezultatima iz provedenog istraživanja zaključuje se da generacija Y više preferira učenje kao dio treninga i razvoja na radnom mjestu od učenja i razvoja izvan posla te bi većina pripadnika generacije Y razmišljala o promjeni poslodavca ukoliko im ne bi bili ponuđeni oblici učenja i razvoja koje oni preferiraju.
generacija Y, učenje, razvoj, nematerijalno motiviranje
nije evidentirano
engleski
Learning and development as non-material aspect of generation Y motivation
nije evidentirano
generation Y, learning, development, non-material motivation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb