Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti (CROSBI ID 486209)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrhovac, Yvonne
hrvatski
Današnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti
U članku su izloženi rezultati istraživanja upitnikom o nastavi francuskog jezika koji pokazuju stav učenika o trenutačnoj situaciji u nastavi a odnose se na gramatiku, komunikacijske aktivnosti, audio-vizualna pomagala itd. Raspravlja se i o mogućim promjenama.
upitnik; nastava francuskog jezika; pozitivan/negativan stav; moguće promjene
nije evidentirano
engleski
Opinion of Secondary School Learners about the French Teaching and their Wishes for the Changes in Future
nije evidentirano
questionnaire; teaching of French; positive/negative attitude; possible changes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
563 –-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Primijenjena lingvistika – izazovi na početku XXI. stoljeća
Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B.
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - izazovi na početku XXI. stoljeća
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Rijeka, Hrvatska