Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? (CROSBI ID 27175)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vrhovac, Yvonne Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 21-42-x

Podaci o odgovornosti

Vrhovac, Yvonne

francuski

Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?

U članku je riječ o interakciji između nastavnika i četrnaestogodišnjih učenika francuskog jezika tijekom razgovora o priči koju su učenici samostalno pročitali kod kuće.

interaction en classe, lecture individuelle, conte, implication personnelle de l'apprenant

nije evidentirano

engleski

How French classroom discourse was organised to attain the appearance of natural discourse?

nije evidentirano

classroom interaction, individual reading, short story, learner personal involvement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

21-42-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III

Vrhovac, Yvonne

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2001.

953-175-145-5

Povezanost rada

Filologija