Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? (CROSBI ID 27175)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrhovac, Yvonne
francuski
Comment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle?
U članku je riječ o interakciji između nastavnika i četrnaestogodišnjih učenika francuskog jezika tijekom razgovora o priči koju su učenici samostalno pročitali kod kuće.
interaction en classe, lecture individuelle, conte, implication personnelle de l'apprenant
nije evidentirano
engleski
How French classroom discourse was organised to attain the appearance of natural discourse?
nije evidentirano
classroom interaction, individual reading, short story, learner personal involvement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-42-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III
Vrhovac, Yvonne
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2001.
953-175-145-5