Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga (CROSBI ID 422047)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomić, Mirela Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2018

Podaci o odgovornosti

Tomić, Mirela

Jelenc, Lara

hrvatski

Utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga

Marketing u hotelijerstvu definiran je, istražen i opisan u brojnoj literaturi. No, internet marketing u hotelijerstvu je rekli bismo, noviji i najzastupljeniji oblik marketinga kojeg koriste brojni hotelijeri pa čak i manji obiteljski objekti koji pružaju usluge smještaja, međutim za taj oblik marketinga još uvijek ne postoji brojna literatura niti definicije i pravila po kojima se treba oglašavati. Internet marketing pruža slobodu svima koji se njime koriste, nema posebnih uputa, strategija i zakonitosti. Najveća zakonitost i činjenica je ta da je internet nepresušan izvor informacija i najbrži i najjednostaviji put do željenih kupaca, odnosno gostiju. Ovaj diplomski rad će u svom drugom poglavlju analizirati i definirati upravo internet marketing s naglaskom na internet marketing u hotelijerstvu. Navesti će se marketinške aktivnosti u hotelu, objasniti marketinški plan, oglašavanje, promocija, publicitet te odnosi s javnošću. Ukazati će se na marketinške probleme te definirati poslovi odjela prodaje i marketinga u hotelu. Pobliže će se pojasniti uloga direktora odjela prodaje i marketinga, a detaljnije će se opisati internet marketing ; navesti će se strategije i prednosti internet marketinga. Također će detaljnije biti obrađen internet marketing u hotelijerstvu te će se objasniti ponašanje potrošača na internetu. Na kraju drugog poglavlja dati će se uvid u tehološke trendove u hotelijerstvu za 2018. godinu. Treće poglavlje diplomskog rada donosi analizu internet marketinga hotela Radisson Blu Resort Split. Na početku poglavlja će se predstaviti navedeni hotel i njihov internet marketing, zatim će se prikazati njihov rad na svim društvenim mrežama na kojima su marketinški aktivni. U četvrtom poglavlju je prikazano istraživanje o utjecaju internet marketinga na prodaju hotelskim proizvoda i usluga u hotelu Radisson Blu Resort Split koje je izvršeno na temelju strukturiranog intervjua sa zaposlenicima odjela prodaje i marketinga istoimenog hotela. Istraživanjem je dokazano da je utjecaj internet marketinga na prodaju hotelskih proizvoda i usluga velik.

marketing ; internet ; internet marketing ; hotelijerstvo ; prodaja ; utjecaj

nije evidentirano

engleski

Internet marketing effect on sale of hotel products and services

nije evidentirano

focus groups ; volunteer fire department Njivice ; uninformed ; opinion ; youth

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

25.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija