Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature) (CROSBI ID 254839)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Cikač, Tea ; Tatalović Vorkapić, Sanja Stvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature) // Školske novine, 17 (2018), 3102; 28-29

Podaci o odgovornosti

Cikač, Tea ; Tatalović Vorkapić, Sanja

hrvatski

Stvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature)

Sve što nas okružuje, pa i mi sami, kontinuirano je podložno promjeni. Premda je ovo jasno vidljivo iz niza primjera koje možemo svakodnevno opažati, nerijetko nismo svjesni promjena koje se događaju. I to, ne samo u vremenu u kojem se događaju, već i s vremenskim odmakom. Najbolji primjer za to jesu pokušaji efikasnog odgovora na to što su suvremeno odgojne-potrebe djece i uspijevamo li ih na adekvatan način zadovoljiti, mi kao stručnjaci? Stoga je, promatrajući te adekvatne načine kroz različite vrste kurikuluma i pedagoških načela, iznimno važno uvijek iznova propitivati radimo li dobro, možemo li bolje? S time ciljem je i predstavljena tzv. IB pedagogija, kao i rani i predškolski te osnovnoškolski program koji se temelje na ovoj vrsti pedagogije.

IB pedagogija ; Promjene ; Suvremeno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Creating better world through the education: Contemporary school-Basic principles of IB pedagogy (program of international graduation)

nije evidentirano

IB pedagog ; Changes ; Contemporary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (3102)

2018.

28-29

objavljeno

0037-6531

Povezanost rada

Obrazovne znanosti