Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda (CROSBI ID 421950)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dolić, Danica
Ljubetić, Maja
hrvatski
Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati dvije najzastupljenije pedagoške metode, koncepciju Marie Montessori i Reggio Emilia. U odnos je stavljen razvoj djece predškolske dobi, njihov socijalni razvoj te razvoj građanske svijesti. Uspoređujući dvije, naizgled različite pedagoške metode, pisanje ovoga rada pokazalo je da su pedagogija Marie Montessori i Reggio Emilia dvije osnovice za razvoj današnje pedagogije te da su u mnogočemu slične. Građanska svijest, kao još nedefiniran pojam u cijelosti i centralni pojam ovoga rada, predstavlja odgoj koji omogućava mladima da postanu odgovorni i aktivni članovi društva, sposobni djelovati za opće dobro te donositi informirane i promišljene odluke, a podrazumijeva usvajanje vrijednosti, stavova i znanja, ali i vještina i sposobnosti kako ta znanja iskoristiti u svakodnevnim situacijama. Predškolska dob djeteta ključan je trenutak u razvoju djece, posebice u aspektu socijalizacije i emocionalne kompetencije te razvoja građanske svijesti.
građanska svijest, Maria Montessori, pedagoške metode, predškolski odgoj, Reggio Emilia, socijalizacija
nije evidentirano
engleski
Development of civic awareness in early and preschool upbringing - Comparison of Montessori and Reggio methods
nije evidentirano
civic awareness, Maria Montessori, pedagogical methods, pre-school education, Reggio Emilia, socialization
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
20.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split