Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda (CROSBI ID 421950)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Dolić, Danica Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda / Ljubetić, Maja (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Dolić, Danica

Ljubetić, Maja

hrvatski

Razvoj građanske svijesti u ranom i predškolskom odgoju - usporedba Montessori i Reggio metoda

Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati dvije najzastupljenije pedagoške metode, koncepciju Marie Montessori i Reggio Emilia. U odnos je stavljen razvoj djece predškolske dobi, njihov socijalni razvoj te razvoj građanske svijesti. Uspoređujući dvije, naizgled različite pedagoške metode, pisanje ovoga rada pokazalo je da su pedagogija Marie Montessori i Reggio Emilia dvije osnovice za razvoj današnje pedagogije te da su u mnogočemu slične. Građanska svijest, kao još nedefiniran pojam u cijelosti i centralni pojam ovoga rada, predstavlja odgoj koji omogućava mladima da postanu odgovorni i aktivni članovi društva, sposobni djelovati za opće dobro te donositi informirane i promišljene odluke, a podrazumijeva usvajanje vrijednosti, stavova i znanja, ali i vještina i sposobnosti kako ta znanja iskoristiti u svakodnevnim situacijama. Predškolska dob djeteta ključan je trenutak u razvoju djece, posebice u aspektu socijalizacije i emocionalne kompetencije te razvoja građanske svijesti.

građanska svijest, Maria Montessori, pedagoške metode, predškolski odgoj, Reggio Emilia, socijalizacija

nije evidentirano

engleski

Development of civic awareness in early and preschool upbringing - Comparison of Montessori and Reggio methods

nije evidentirano

civic awareness, Maria Montessori, pedagogical methods, pre-school education, Reggio Emilia, socialization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

20.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija