Osnaživanje odgojitelja za rad s djecom s poremećajima u ponašanju - uloga pedagoga (CROSBI ID 421949)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivić, Ivona
Ljubetić, Maja
hrvatski
Osnaživanje odgojitelja za rad s djecom s poremećajima u ponašanju - uloga pedagoga
U radu se raspravlja o pojavnosti poremećaja u ponašanju u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te o ulozi same ustanove, odgojitelja i stručnog suradnika pedagoga u prevenciji poremećaja u ponašanju. Stavljen je naglasak na odgojitelja kao aktivnog nositelja pedagoške prevencije te na njegovu ulogu u pripremi djeteta za život. Stoga je cilj istraživanja bio ispitati odgojiteljsku percepciju kompetencija za prepoznavanje i rad s djecom s poremećajima u ponašanju u dječjim vrtićima. U istraživanju je sudjelovalo 60 odgojitelja iz ustanove ranog i predškolskog odgoja na području Splita. Rezultati su pokazali da se odgojitelji svakodnevno susreću sa sve većom pojavnosti problema u ponašanju djece rane i predškolske dobi. Također, odgojitelji kao krucijalni čimbenici rane intervencije u pravilu ukazuju na nesnalaženje i nespremnost za odgoj i obrazovanje djece s problemima u ponašanju.
djeca rane i predškolske dobi ; kompetencija odgojitelja ; pedagog ; poremećaji u ponašanju ; prevencija
nije evidentirano
engleski
Empowerment of preschool teachers to work with children with behavioral problems - role pedagogues
nije evidentirano
behavioral disorders ; competence of the educator ; children of early and pre-school age ; prevention ; pedagogue
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
20.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split