Pregled bibliografske jedinice broj: 95626
Neke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama
Neke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 219-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 95626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama
(Some metric characteristics of a questionaire for measuring attitudes toward special needs pupils)
Autori
Fulgosi-Masnjak, Rea ; Dalić-Pavelić, Sunčica
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37
(2001), 2;
219-228
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
stavovi učenika;neke metrijske karakteristike
(attitudes of pupils; metric properties)
Sažetak
U radu se provjeravaju metrijske karakteristike "Upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama". Upitnik je namijenjen prikupljanju podataka o stavovima učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja koji su integrirani u redovne osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika petih razreda osnovne škole (N60). Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost Upitnika. Faktorskom analizom dobivena su dva interpretabilna faktora koji su nazvani "Mišljenje o školovanju učenika s posebnim potrebama" i "Direktni kontakti s učenicima s posebnim potrebama". Kriterijska vrijednost provjerena je na temelju dva vanjska kriterija: spol i stručna sprema majki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Special Educational Needs Abstracts
- EMBASE
- ECER-ERIC
- Content Pages in Education
- Psychinfo