Neke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama (CROSBI ID 96844)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Fulgosi-Masnjak, Rea ; Dalić-Pavelić, Sunčica
hrvatski
Neke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama
U radu se provjeravaju metrijske karakteristike "Upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama". Upitnik je namijenjen prikupljanju podataka o stavovima učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja koji su integrirani u redovne osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku učenika petih razreda osnovne škole (N60). Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost Upitnika. Faktorskom analizom dobivena su dva interpretabilna faktora koji su nazvani "Mišljenje o školovanju učenika s posebnim potrebama" i "Direktni kontakti s učenicima s posebnim potrebama". Kriterijska vrijednost provjerena je na temelju dva vanjska kriterija: spol i stručna sprema majki.
stavovi učenika;neke metrijske karakteristike
nije evidentirano
engleski
Some metric characteristics of a questionaire for measuring attitudes toward special needs pupils
nije evidentirano
attitudes of pupils; metric properties
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37 (2)
2001.
219-228-x
objavljeno
1331-3010
1848-7734