Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene u Hrvatskoj (CROSBI ID 16701)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Čižmešija, Mirjana ; Sorić, Petar ; Lolić, Ivana Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene u Hrvatskoj. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018

Podaci o odgovornosti

Čižmešija, Mirjana ; Sorić, Petar ; Lolić, Ivana

hrvatski

Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene u Hrvatskoj

Ankete pouzdanja poduzeća i potrošača, BCS (engl. Business and Consumer Surveys), nude izravan način mjerenja percepcija i očekivanja ekonomskih subjekata te njihovog uključivanja u ekonometrijsko modeliranje. Upravo je potonje bilo glavni cilj istraživanja u sklopu znanstvenog projekta Hrvatske zaklade za znanost pod naslovom "Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene". Rezultati projektnih istraživanja i realizacije postavljenih ciljeva za zemlje EU-a objavljeni su u uglednim međunarodnim časopisima, a iskustva i specifičnosti zaključaka dobivenih temeljem istovrsnih istraživanja za Hrvatsku, prikazani su u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena je u 9 poglavlja, a rezultat je četverogodišnjeg rada autora na realizaciji projektnih ciljeva, ali i prethodnoga dugotrajnog istraživanja gospodarskih ciklusa temeljem BCS-a.

ankete pouzdanja, ekonomski sentiment, bihevioralna ekonomija, neizvjesnost, očekivana inflacija

nije evidentirano

engleski

The role of economic sentiment in explaining macroeconomic trends: methodological improvements and new areas of application in Croatia

nije evidentirano

Business and Consumer Surveys, economic sentiment, behavioral economics, uncertainty, inflation expectations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-346-062-8

174

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija