Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene u Hrvatskoj (CROSBI ID 16701)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čižmešija, Mirjana ; Sorić, Petar ; Lolić, Ivana
hrvatski
Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene u Hrvatskoj
Ankete pouzdanja poduzeća i potrošača, BCS (engl. Business and Consumer Surveys), nude izravan način mjerenja percepcija i očekivanja ekonomskih subjekata te njihovog uključivanja u ekonometrijsko modeliranje. Upravo je potonje bilo glavni cilj istraživanja u sklopu znanstvenog projekta Hrvatske zaklade za znanost pod naslovom "Uloga ekonomskog sentimenta u tumačenju makroekonomskih trendova: metodološka unapređenja i nova područja primjene". Rezultati projektnih istraživanja i realizacije postavljenih ciljeva za zemlje EU-a objavljeni su u uglednim međunarodnim časopisima, a iskustva i specifičnosti zaključaka dobivenih temeljem istovrsnih istraživanja za Hrvatsku, prikazani su u ovoj knjizi. Knjiga je podijeljena je u 9 poglavlja, a rezultat je četverogodišnjeg rada autora na realizaciji projektnih ciljeva, ali i prethodnoga dugotrajnog istraživanja gospodarskih ciklusa temeljem BCS-a.
ankete pouzdanja, ekonomski sentiment, bihevioralna ekonomija, neizvjesnost, očekivana inflacija
nije evidentirano
engleski
The role of economic sentiment in explaining macroeconomic trends: methodological improvements and new areas of application in Croatia
nije evidentirano
Business and Consumer Surveys, economic sentiment, behavioral economics, uncertainty, inflation expectations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-346-062-8
174
objavljeno