Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poduzeće koje uči- formula za 21. stoljeće (CROSBI ID 96839)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Rupčić, Nataša Poduzeće koje uči- formula za 21. stoljeće // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 9/10; 903-919

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Poduzeće koje uči- formula za 21. stoljeće

Promjene u samom poduzeću i njegovom okružju u posljednjem su desetljeću postale konstantom. Poduzeće je neprekidno usmjereno na traženje načina kako poslove obavljati brže, kvalitetnije i uz manje troškove. Pri tom najvažnije postaje usavršavati postojeće vještine, stjecati nova znanja i usavršavati postojeća. Poduzeće koje uči stvara klimu koja članove poduzeća potiče na učenje i razvoj potencijala. Poduzeće koje uči je posebna poslovna filozofija usmjerena prema oblikovanju poduzeća orijentiranog na zaposlene i njihovo sudjelovanje u rješavanju problema. Kako bi se konvencionalno poduzeće transformiralo prema poduzeću koje uči potrebna je transformacija prema horizontalnoj organizacijskoj strukturi. Razmjerno prema fleksibilnosti organizacije provodi se i proces opunomoćenja. Potrebno je također slijediti discipline učeće organizacije, posebno timski rad i sustavno mišljenje. Za transformaciju prema poduzeću koje uči potrebno je i efikasno vodstvo koje treba izgraditi zajedničku viziju, inicirati promjene i motivirati zaposlene na učenje. Poduzeća država u tranziciji pa tako i hrvatska trebaju se adaptirati na promjene u okružju, a da bi to ostvarila potrebno je intenzivno ulagati u učenje i razvoj pojedinaca odnosno ulagati u znanje koje je danas glavni izvor konkurentne prednosti i novostvorene vrijednosti. Stoga se hrvatska poduzeća kao i poduzeća država u tranziciji moraju dobro upoznati s konceptom poduzeća koje uči, smjernicama za njegovo oživotvorenje kao bi što prije mogla poduzeti potrebne aktivnosti za jačanje intelektualnog kapitala i transformaciju prema poduzeću koje uči.

učenje; poduzeće koje uči; intelektualni kapital; opunomoćenje; sustavno mišljenje; izvirujuća strategija

nije evidentirano

engleski

Learning Company – Formula for the 21. Century

nije evidentirano

learning; learning company; intellectual capital; empowerment; system thinking; emerging strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53 (9/10)

2002.

903-919

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost