Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 96837)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kiš-Glavaš, Lelia ; Wagner Jakab, Ana Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 191-202

Podaci o odgovornosti

Kiš-Glavaš, Lelia ; Wagner Jakab, Ana

hrvatski

Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja

Pozitivni stavovi učitelja prema poučavanju jedna su od značajnih determinanti njihovih pozitivnih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole(Kiš-Glavaš, 2000). Smatra se da bi ovi stavovi mogli imati značajnog utjecaja i na promjenu stavova učitelja prema integraciji djece s usporenim kognitivnim razvojem, potaknutu primjenom programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama. Ova hipoteza je provjerena izračunavanjem Pearsonovog koeficijenta korelacije u eksperimentalnoj (N 49) i kontrolnoj(N49) skupini ispitanika-učitelja redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba.Izračunata je i korelacija promjena eksperimentalne i kontrolne grupe ispitanika u njihovim stavovima prema integraciji i stavovima prema poučavanju. Rezultati su potvrdili postojanje spomenutih korelacija u eksperimentalnoj ali ne i u kontrolnoj skupini ispitanika.

učitelji ; stavovi ; integracija ; usporeni kognitivni razvoj

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Teachers Towards Teaching as Determinants of Changing Attitudes Towards the Integration of Students with learning disabilities

nije evidentirano

teachers ; attitudes ; integration ; delayed cognitive development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37 (2)

2001.

191-202

objavljeno

1331-3010

1848-7734

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost