Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 96837)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kiš-Glavaš, Lelia ; Wagner Jakab, Ana
hrvatski
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinante promjene stavova prema integraciji učenika usporenog kognitivnog razvoja
Pozitivni stavovi učitelja prema poučavanju jedna su od značajnih determinanti njihovih pozitivnih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole(Kiš-Glavaš, 2000). Smatra se da bi ovi stavovi mogli imati značajnog utjecaja i na promjenu stavova učitelja prema integraciji djece s usporenim kognitivnim razvojem, potaknutu primjenom programa edukacije učitelja za prihvaćanje djece s posebnim potrebama. Ova hipoteza je provjerena izračunavanjem Pearsonovog koeficijenta korelacije u eksperimentalnoj (N 49) i kontrolnoj(N49) skupini ispitanika-učitelja redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba.Izračunata je i korelacija promjena eksperimentalne i kontrolne grupe ispitanika u njihovim stavovima prema integraciji i stavovima prema poučavanju. Rezultati su potvrdili postojanje spomenutih korelacija u eksperimentalnoj ali ne i u kontrolnoj skupini ispitanika.
učitelji ; stavovi ; integracija ; usporeni kognitivni razvoj
nije evidentirano
engleski
Attitudes of Teachers Towards Teaching as Determinants of Changing Attitudes Towards the Integration of Students with learning disabilities
nije evidentirano
teachers ; attitudes ; integration ; delayed cognitive development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37 (2)
2001.
191-202
objavljeno
1331-3010
1848-7734