Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu (CROSBI ID 421824)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Koren, Pjero Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu / Batarelo Kokić, Ivana (mentor); Split, Hrvatska, Filozofski fakultet u Splitu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Koren, Pjero

Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu

Cilj ovog rada bio je proučiti koje prednosti i izazove donosi integracija e-učenja i sustava e- učenja u visoko školstvo pregledom teorijskih osnova e-učenja i nekih od relevantnih istraživanja. Utvrđeno je da implementacijom sustava e-učenja u visoko školstvo učenje i poučavanje postaje fleksibilnije, interaktivnije, multimedijalno i aktivno. Uvođenje takvih sustava u ustanove visokog školstva pozitivno djeluje i na sveukupnu kvalitetu obrazovanja i omogućuje više opcija za uspješno uspostavljanje i unapređivanje e-učenja. Istraživanja studentskih iskustava sa e-učenjem otkrivaju bitan utjecaj stavova i motivacije prema e-učenju, o kojima ovisi uspješnost učenja i vjerojatnost kontinuiranog korištenja takvih sustava. Izazovi infrastrukutre, pristupačnosti i fenomena poput računalne anksioznosti također utječu na uspostavljanje, implementiranje i razvoj platformi e-učenja. Rezultati istraživanja sugeriraju da su studenti generalno zadovoljni sustavima e-učenja i da ih u mnogo slučajeva preferiraju iz niza razloga poput veće fleksibilnosti i jasnoće. Istraživanja upućuju i da e-učenje potiče razmišljanja višeg reda, kao i refleksivno i integrativno učenje.

e-učenje, sustavi e-učenja, visoko školstvo, studenti

nije evidentirano

engleski

Advantages and Challenges of e-Learning system Use in Higher Education

nije evidentirano

e-learning, e-learning systems, higher education, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

21.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija