Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu (CROSBI ID 421824)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Koren, Pjero
Batarelo Kokić, Ivana
hrvatski
Prednosti i izazovi korištenja sustava e-učenja u visokom školstvu
Cilj ovog rada bio je proučiti koje prednosti i izazove donosi integracija e-učenja i sustava e- učenja u visoko školstvo pregledom teorijskih osnova e-učenja i nekih od relevantnih istraživanja. Utvrđeno je da implementacijom sustava e-učenja u visoko školstvo učenje i poučavanje postaje fleksibilnije, interaktivnije, multimedijalno i aktivno. Uvođenje takvih sustava u ustanove visokog školstva pozitivno djeluje i na sveukupnu kvalitetu obrazovanja i omogućuje više opcija za uspješno uspostavljanje i unapređivanje e-učenja. Istraživanja studentskih iskustava sa e-učenjem otkrivaju bitan utjecaj stavova i motivacije prema e-učenju, o kojima ovisi uspješnost učenja i vjerojatnost kontinuiranog korištenja takvih sustava. Izazovi infrastrukutre, pristupačnosti i fenomena poput računalne anksioznosti također utječu na uspostavljanje, implementiranje i razvoj platformi e-učenja. Rezultati istraživanja sugeriraju da su studenti generalno zadovoljni sustavima e-učenja i da ih u mnogo slučajeva preferiraju iz niza razloga poput veće fleksibilnosti i jasnoće. Istraživanja upućuju i da e-učenje potiče razmišljanja višeg reda, kao i refleksivno i integrativno učenje.
e-učenje, sustavi e-učenja, visoko školstvo, studenti
nije evidentirano
engleski
Advantages and Challenges of e-Learning system Use in Higher Education
nije evidentirano
e-learning, e-learning systems, higher education, students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
21.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split, Hrvatska