Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 955256

Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta


Hercigonja, Zoran
Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta // International Interdisciplinary Simposium PHILOSOPHY OF MEDIA Zagreb 19.-21.2018. "Tribina grada" Kaptol 27 / Srećko, Brdovčak Mac (ur.).
Tribine grada Zagreba, Kaptol 27: Sveučilište Sjever, Hrvatsko filozofsko društvo, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, Institut za medije JI Europe, 2018. str. 43-43 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 955256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta
(Internet and Digital Media as Participants in the Process of Children Personality Formation)

Autori
Hercigonja, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
International Interdisciplinary Simposium PHILOSOPHY OF MEDIA Zagreb 19.-21.2018. "Tribina grada" Kaptol 27 / Srećko, Brdovčak Mac - Tribine grada Zagreba, Kaptol 27 : Sveučilište Sjever, Hrvatsko filozofsko društvo, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, Institut za medije JI Europe, 2018, 43-43

ISBN
978-953-8248-00-9

Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2018.)

Mjesto i datum
Hrvatska, 19.-21.9.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
Internet, digitalni medij, osobnost, Facebook, komunikacija, stereotip
(Internet, digital media, personality, Facebook, communication, stereotype)

Sažetak
Internet kao jedan od globalnih medija postaje i globalna svijest, a uskoro bi mogao postati i globalna osobnost koju prihvaćaju pasivni korisnici. U radu su detaljnije promišljana dva dominantna medija 21. stoljeća: internet i televizija. Detaljnije su razrađeni koncepti ta dva iznimno važna medija u vidu pretraživanja i manipulacije sadržaja te u vidu društvenih mreža mreža kao što je Facebook. Internet kao dosad najjači medij jest ujedno i najzastupljeniji i najutjecajniji medij u društvu koji utječe na formiranje predodžbi, predrasuda i stereotipa. Paralelno s njim televizija se pretvorila u propagandno zabavne programe koji „odgajaju“ mladu populaciju i prate ih do njihove „zrelosti“. Osvješćivati o prostoru i sadržajima djelovanja tih medija iznimno je važan zadatak, jer samo na taj način može se osigurati psihofizički zdrav razvoj osobnosti, stavova i predodžbi kod djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zoran Hercigonja (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Hercigonja, Zoran
Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta // International Interdisciplinary Simposium PHILOSOPHY OF MEDIA Zagreb 19.-21.2018. "Tribina grada" Kaptol 27 / Srećko, Brdovčak Mac (ur.).
Tribine grada Zagreba, Kaptol 27: Sveučilište Sjever, Hrvatsko filozofsko društvo, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, Institut za medije JI Europe, 2018. str. 43-43 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
Hercigonja, Z. (2018) Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta. U: Srećko, B. (ur.)International Interdisciplinary Simposium PHILOSOPHY OF MEDIA Zagreb 19.-21.2018. "Tribina grada" Kaptol 27.
@article{article, author = {Hercigonja, Z.}, editor = {Sre\'{c}ko, B.}, year = {2018}, pages = {43-43}, keywords = {Internet, digitalni medij, osobnost, Facebook, komunikacija, stereotip}, isbn = {978-953-8248-00-9}, title = {Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta}, keyword = {Internet, digitalni medij, osobnost, Facebook, komunikacija, stereotip}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever, Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo, Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja, Institut za medije JI Europe}, publisherplace = {Hrvatska} }
@article{article, author = {Hercigonja, Z.}, editor = {Sre\'{c}ko, B.}, year = {2018}, pages = {43-43}, keywords = {Internet, digital media, personality, Facebook, communication, stereotype}, isbn = {978-953-8248-00-9}, title = {Internet and Digital Media as Participants in the Process of Children Personality Formation}, keyword = {Internet, digital media, personality, Facebook, communication, stereotype}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever, Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo, Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja, Institut za medije JI Europe}, publisherplace = {Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font