Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta (CROSBI ID 665779)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Hercigonja, Zoran Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta // International Interdisciplinary Simposium PHILOSOPHY OF MEDIA Zagreb 19.-21.2018. "Tribina grada" Kaptol 27 / Srećko, Brdovčak Mac (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever, Hrvatsko filozofsko društvo, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, Institut za medije JI Europe, 2018. str. 43-43

Podaci o odgovornosti

Hercigonja, Zoran

hrvatski

Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta

Internet kao jedan od globalnih medija postaje i globalna svijest, a uskoro bi mogao postati i globalna osobnost koju prihvaćaju pasivni korisnici. U radu su detaljnije promišljana dva dominantna medija 21. stoljeća: internet i televizija. Detaljnije su razrađeni koncepti ta dva iznimno važna medija u vidu pretraživanja i manipulacije sadržaja te u vidu društvenih mreža mreža kao što je Facebook. Internet kao dosad najjači medij jest ujedno i najzastupljeniji i najutjecajniji medij u društvu koji utječe na formiranje predodžbi, predrasuda i stereotipa. Paralelno s njim televizija se pretvorila u propagandno zabavne programe koji „odgajaju“ mladu populaciju i prate ih do njihove „zrelosti“. Osvješćivati o prostoru i sadržajima djelovanja tih medija iznimno je važan zadatak, jer samo na taj način može se osigurati psihofizički zdrav razvoj osobnosti, stavova i predodžbi kod djece.

Internet, digitalni medij, osobnost, Facebook, komunikacija, stereotip

nije evidentirano

engleski

Internet and Digital Media as Participants in the Process of Children Personality Formation

nije evidentirano

Internet, digital media, personality, Facebook, communication, stereotype

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-43.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

International Interdisciplinary Simposium PHILOSOPHY OF MEDIA Zagreb 19.-21.2018. "Tribina grada" Kaptol 27

Srećko, Brdovčak Mac

Zagreb: Sveučilište Sjever, Hrvatsko filozofsko društvo, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, Institut za medije JI Europe

978-953-8248-00-9

Podaci o skupu

Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2018.

ostalo

19.09.2018-21.09.2018

Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Psihologija