Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta (CROSBI ID 665779)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Hercigonja, Zoran
hrvatski
Internet i digitalni mediji kao dionici u procesu formiranja osobnosti djeteta
Internet kao jedan od globalnih medija postaje i globalna svijest, a uskoro bi mogao postati i globalna osobnost koju prihvaćaju pasivni korisnici. U radu su detaljnije promišljana dva dominantna medija 21. stoljeća: internet i televizija. Detaljnije su razrađeni koncepti ta dva iznimno važna medija u vidu pretraživanja i manipulacije sadržaja te u vidu društvenih mreža mreža kao što je Facebook. Internet kao dosad najjači medij jest ujedno i najzastupljeniji i najutjecajniji medij u društvu koji utječe na formiranje predodžbi, predrasuda i stereotipa. Paralelno s njim televizija se pretvorila u propagandno zabavne programe koji „odgajaju“ mladu populaciju i prate ih do njihove „zrelosti“. Osvješćivati o prostoru i sadržajima djelovanja tih medija iznimno je važan zadatak, jer samo na taj način može se osigurati psihofizički zdrav razvoj osobnosti, stavova i predodžbi kod djece.
Internet, digitalni medij, osobnost, Facebook, komunikacija, stereotip
nije evidentirano
engleski
Internet and Digital Media as Participants in the Process of Children Personality Formation
nije evidentirano
Internet, digital media, personality, Facebook, communication, stereotype
nije evidentirano
Podaci o prilogu
43-43.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Srećko, Brdovčak Mac
Zagreb: Sveučilište Sjever, Hrvatsko filozofsko društvo, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, Institut za medije JI Europe
978-953-8248-00-9
Podaci o skupu
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2018.
ostalo
19.09.2018-21.09.2018
Hrvatska