Analiza sklonosti generacije Y prema poduzetničkim poduhvatima (CROSBI ID 421600)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kopljar, Jelena
Klindžić, Maja
hrvatski
Analiza sklonosti generacije Y prema poduzetničkim poduhvatima
Posljednjih godina sve su izraženije investicije u poduzetništvo mladih, kako od strane državnih institucija tako i od strane privatnih investitora. Pojavom globalizacije i sve većom primjenom informacijske tehnologije više nije potreban veliki financijski kapital kako bi se pokrenulo poduzeće, već se naglasak stavlja na intelektualni kapital. Za pripadnike generacije Y (rođeni između 1980. i 2000. godine) kažu da su obrazovaniji i sposobniji od bilo koje prethodne generacije jer su ujedno i prva generacija koja je odrastala s Internetom i pametnim telefonima koji su olakšali pristup informacijama. Također se za ovu generaciju smatra da su motivirani osobnim razvojem i usavršavanjem vlastitih vještina tijekom karijere, privlači ih rad na izazovnim poslovima i stjecanje iskustva, samostalniji su i hrabriji u otkrivanju novih izazova te se iz toga može zaključiti kako pripadnici generacije Y imaju izraženije poduzetničke sklonosti od prethodnih generacija. Stoga je u okviru ovog rada provedeno istraživanje o sklonostima pripadnika generacije Y prema poduzetničkim poduhvatima u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja pokazuju kako pripadnici generacije Y u značajnoj mjeri smatraju kako posjeduju karakteristične osobine uspješnog poduzetnika te imaju izraženu sklonost prema samozapošljavanju.
Generacija Y, poduzetništvo, poduzetničke osobine, samozapošljavanje
nije evidentirano
engleski
Analysis of Generation Y Preferences Towards Entrepreneurial Endeavors
nije evidentirano
Generation Y, Entrepreneurship, Entrepreneurial traits, Self-employment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
18.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb